Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frankaas schreef:Telt de mijne ook?![]()
Ik reed nog niet zo lang op de manege en mijn nicht ging nog vaak mee. Het is trouwens nog niet zo lang geleden gebeurt hoor, twee maanden ofzo. Maar ja. Er waren opeens allemaal nieuwe paarden, en die hadden nog geen naam, dus werden ze Nipa en Nipo genoemd. (Nieuw Paard, Nieuwe Pony). Ik zo: 'Ahh, wat is Nipa een leuke naam zeg!' Ook al verteld aan de gene waar ik altijd mee fiets. De week daarna, toen ik weer ging paardrijden, ging me nicht weer mee want ik kon nog niet echt een pony opzadelen. Ik liep door de stallen, maar de nieuwe paardjes stonden er niet meer. Dus ik liep naar mijn nicht toe: 'Waarom is Nipa weg?' 'Nipa noemen ze de nieuwe paarden die zijn gekomen en nog geen naam hebben.' 'Oh.'
xApple schreef:Frankaas schreef:Telt de mijne ook?![]()
Ik reed nog niet zo lang op de manege en mijn nicht ging nog vaak mee. Het is trouwens nog niet zo lang geleden gebeurt hoor, twee maanden ofzo. Maar ja. Er waren opeens allemaal nieuwe paarden, en die hadden nog geen naam, dus werden ze Nipa en Nipo genoemd. (Nieuw Paard, Nieuwe Pony). Ik zo: 'Ahh, wat is Nipa een leuke naam zeg!' Ook al verteld aan de gene waar ik altijd mee fiets. De week daarna, toen ik weer ging paardrijden, ging me nicht weer mee want ik kon nog niet echt een pony opzadelen. Ik liep door de stallen, maar de nieuwe paardjes stonden er niet meer. Dus ik liep naar mijn nicht toe: 'Waarom is Nipa weg?' 'Nipa noemen ze de nieuwe paarden die zijn gekomen en nog geen naam hebben.' 'Oh.'
Oh dat vind ik helemaal niet zo raar hoor. Snap het wel eigenlijk
xBueno schreef:Wat een geweldig topic
Ik krijg heel regelmatig te horen, (ook van paardenmensen) dat mijn pony (roan) vast heel oud is omdat hij zoooveeel grijze haren heeft.
Vroeger wandelde ik heel vaak met mn pony en toen zei een x een man tegen me: hey hoor je dr niet op te zitten ? Ik zei: Oja daar heeft u gelijk in ! *loopt naar hekje met pony, klimt erop, rijd verder*
Frankaas schreef:Telt de mijne ook?![]()
Jakizi schreef:Las ergens dat een deken een jas werd genoemd maar doe ik ook altijd hoor haha .
Ga nog ff zijn jas aan doen of ik gooi hem ff op stal/trailer