3 readings van mijn paard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:22

Vjestagirl schreef:
lifaya schreef:
Ik was eigenlijk benieuwd of er hier iemand is die kan zien aan een foto of het betreffende dier nog leeft? Ik had in Amerika een kitten en veulen waar ik voor zorgde en die heb ik moeten achterlaten. Helaas is het een zeer ruige omgeving en een andere kat is daar onlangs opgegeten door coyote. Maak me dus wel zorgen. staleigenaar heeft nog niks op mijn mails laten weten, dus wellicht krijg ik binnenkort antwoord, maar was dus benieuwd of het ook van een foto kan worden afgeleid. Wie durft het aan :))

Is het niet makkelijker de eigenaar een belletje te doen?

eigenaar heeft een extreem druk leven, nu ik daar niet meer zit. fulltime docent en daarbij ook nog in haar eentje een stal onderhouden met ca 30 paarden.... ik ga haar niet storen met een belletje :n

Malkesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:43

Heb 2 keer een foto reading laten doen, en verhip ze had best vaak dingen "goed". Bij de mensen waar ik in de groep zat en bij mijn paard. Ze zei dat hij liever lui dan moe was en dat het niet helemaal lag met de pensionhoudster :D Klopt ze hebben soms een "discussie" :D Ze zei dat zijn benen niet erg sterk waren, de voorbenen dus, en dat klopt. Hij is een keer door de ene pees gegaan en een twee keer door de andere. Ze zei ook hou zijn linkervoorbeen in de gaten en verhip daar kreeg ie een hoefzweer aan....Tja kan toeval zijn maar ik geloofde er wel in. Later via bokt een reading....nou dat was lachen...Kreeg een mail terug met dit paard heeft problemen en is ongelukkig, iets in die trant...Maar ik kom nog met een gehele reading...nou die moet nog komen :') Was alvast wel een lekkere binnenkomer ..ongelukkig... :O

Sientela

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:57

Ben toch benieuwd wat iemand van mijn beestje zou maken.
Op bokt is ze nog helemaal niet voorbij gekomen..

LadyMadonna

Re: 3 readings van mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 13:59

Maar, wat me compleet ontgaat is dat we het nu over natuurgeneeswijzen hebben. Ik geloof direct dat bepaalde kruiden bijvoorbeeld ondersteuning kunnen bieden bij herstel of problemen, maar daar ging het toch niet om? Het ging om readen, vanaf een foto...

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 15:19

Dat zei ik idd een aantal pagina's terug ook al.
Voor mij zit er nog wel een brug (of 5) tussen readen en kruiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:54

Zou het niet meer iets kunnen zijn dat een aantal mensen gewoon onbewust een sterk gevoel hebben om te reageren op heel erg subtiele aanwijzingen die dan ook erg snel connecties leggen tussen die aanwijzingen?
Dan heb ik het even niet over mensen die een blinde reading doen zonder enige info over het betreffende dier, wel over de readers die op voorhand een kleine basisinfo vragen/krijgen om uit te maken in welke richting ze moeten zoeken. Dus mensen die al wat voorgeschiedenis kennen.

fjordie333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:33

Mijn pony heeft ergens last van maar kan er mijn vinger niet op leggen..

Is dat ook te "zien" door iemand ?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 13:51

Varekaj schreef:
Zou het niet meer iets kunnen zijn dat een aantal mensen gewoon onbewust een sterk gevoel hebben om te reageren op heel erg subtiele aanwijzingen die dan ook erg snel connecties leggen tussen die aanwijzingen?
Dan heb ik het even niet over mensen die een blinde reading doen zonder enige info over het betreffende dier, wel over de readers die op voorhand een kleine basisinfo vragen/krijgen om uit te maken in welke richting ze moeten zoeken. Dus mensen die al wat voorgeschiedenis kennen.

Dat is zeker zo, het verschil tussen mensen die (sterk) in het paranormale geloven en mensen die er niet in geloven is namelijk het volgende:

Bij de "paranormalen" is er een versterkte werking van de rechterhersenhelft. Deze speelt een hele belangrijke rol in fantasie en verbeelding. En er is een verminderde werking van de linkerhersenhelft, die gaat over logica, wetenschap en methodologie.

Daar is het antwoord.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:21

Het is dat mijn vakgedeelte psychologische wetenschappen voor dit schooljaar net afgerond is, anders had ik die docent daar graag meer info over gevraagd en dan lekker in discussie met de docente van anatomie over de hersenhelften, de werking en de "mogelijkheden" :)

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:31

http://www.staldanae.nl/ Zij is bij mij op stal geweest, zonder dat zij mijn boktnaam of mijn paard zijn naam wist. :j

En ik kan je zeggen, ze vertelde dingen die bij de vorige eigenaar gebeurd zijn die ik niet wist.. Ik heb navraag gedaan bij de oude eigenaar en dat bleek wel te kloppen. :j Ik vind het heel apart en ik snap nog niet hoe ze dit heeft kunnen weten. :o Het was wel heel bijzonder.. Ze wist ook dingen over mijzelf en mijn huidige relatie toen te vertellen.. Dat kwam wel even hard aan. :o

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:47

Varekaj schreef:
Het is dat mijn vakgedeelte psychologische wetenschappen voor dit schooljaar net afgerond is, anders had ik die docent daar graag meer info over gevraagd en dan lekker in discussie met de docente van anatomie over de hersenhelften, de werking en de "mogelijkheden" :)

Vragen wil ik voor je stellen, ik doe extra minor neurowetenschappen dus hersens hersens hersens :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 20:36

Ik vind het wel zo leuk dat mijn docenten dat soort vragen niet uit de weg gaan. Die geven er ook vlakaf hun mening over met de melding dat we niet verplicht zijn deze te volgen, maar dat we vrij zijn om er zelf het onze over te denken. Als we maar in ons achterhoofd houden dat in ons beroep alleen het wetenschappelijke en reguliere telt.

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 17:21

Varekaj schreef:
Als iemand graag een testje wil doen dan gooi ik wel even een foto van 1 van mijn pony's in het topic. DA is vanochtend geweest voor controle en er is ons iets opgevallen. Van zijn verleden weet ik al redelijk wat dus daar moet je maar niet op gaan zoeken, dan wil ik graag dat er uitgezocht wordt wat mijn DA me vanochtend ook wist te vertellen en waardoor er bij mij nu ook puzzelstukjes op de plaats vallen.
Hij heeft ergens last van, maar van wat? Ik weet het, DA weet het en nee hij krijgt er niks voor voorlopig.
Dus ik geef al even mee dat het om een ruintje gaat.

iemand die de gok wil wagen?

@cybrdynk
Eerder heb je laten weten dat je bereid was om aan een test mee te werken.
Dit is denk ik een geschikte kandidaat.

Misschien kan Focussed de praktische details regelen ?
Dat heeft ze vorige keer ook heel netjes gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 18:28

@Bigben: Dit is een tijdje geleden al geplaatst en heb toen 1 kandidaat gehad via PB. Die wist niet dat het om een ruintje ging, dat zet ik er nu wel bij. Ze heeft iets gezien (ik zeg niet wat) maar niet wat de DA heeft vastgesteld. Wat ze dan wel heeft gezien kan echter wel kloppen. DA moet toch nog eens langskomen op stal binnenkort, kan ik er ook gelijk naar vragen ter controle.

Ik vrees dus dat behalve die ene persoon (niet cybrdynk) niemand hier de uitdaging mee wil aangaan. Ik sta open voor andere geneeswijzen buiten het reguliere om maar als ik het even tegenover elkaar kan zetten is dat ook wel interessant (ook omdat ik in de zorgsector ga werken en een medisch georiënteerde richting doe).

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 17:15

@Varekaj: zo ook velen van mijn collega's, van assistent trauma chirurgie tot gynaecologie. Maar hun interesse werd juist gewekt dat er meer zou moeten kunnen en ze die ervaringen ook zagen maar dat die niet erkend werden. Zij werden dan enthousiast en volgende zelf een opleiding erbij. Ook veel psychologen gezien op de opleiding trouwens.
Ach ja, als je bereid bent te blijven werken aan een ziekte, niet op te geven en eens wat durft uit te proberen zijn er mogelijkheden te over.
@BigBen, ik hoor het wel, is wel het laatste wat ik doe dan binnen dit topic, is niet echt mijn ding merk ik, dat 'bewijzen' leveren. Als iemand het niet wil zien of maar deels wil of kan (h)erkennen...
Kan Focussed mij een PB sturen met mijn opdracht??

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-12 18:00

Volgens mij had ik je al gePBt destijds, maar weet t niet meer 100% zeker.
Ik kom er vanavond anders nog even op terug, moet nu nog even aan t werk en naar de paarden!

BigBen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:01

En ? Kon cybrdynk iets meer vertellen over de pony van Varekaj ?

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:06

Het is best wel leuk om op drie verschillende manieren iets over je paard wordt gezegd :)
Ik vind het echt super knap hoe zulke mensen dat kunnen :j

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-12 22:24

irisje2 schreef:
Het is best wel leuk om op drie verschillende manieren iets over je paard wordt gezegd :)
Ik vind het echt super knap hoe zulke mensen dat kunnen :j

Ik denk dat je het topic niet gelezen hebt. Het was namelijk nep...

irisje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 22:28

Ik heb het inderdaad niet helemaal gelezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 23:09

BigBen schreef:
En ? Kon cybrdynk iets meer vertellen over de pony van Varekaj ?

Ik heb tot op heden met niemand contact gehad, dus ook geen antwoord op je vraag jammer genoeg. Of misschien juist wel, misschien is het toch wel beetje veel giswerk als ik het heden vraag van ponymans en niks uit zijn verleden. Dat ken ik goed genoeg en is ook uitgebreid te vinden op het net, want hij was een adoptieprojectje en staat op de website waar hij vandaan komt :)

cybrdynk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 10:15

@Varekaj en BigBen: Ben druk! Ik had met Focussed afgesproken dat ik wat liet horen als ik tijd had. Valt niet mee op het moment, gezin, paard, klantjes, Sinterklaas, verjaardagen... Ik wil het nog steeds doen hoor. Ik wilde alleen niet alles al opvragen (foto, welke pony) en dan een week later met een verhaal komen, denken jullie weer dat ik het allemaal op heb gezocht ;-) Na Sinterklaas graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:17

Doe maar rustig, de pony loopt niet weg en de "ontdekking" ook niet :)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 18:17

Weet je al wat meer Varekaj ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:56

Voorlopig is alles nog steeds hetzelfde en kereltje doet het goed :) DA moet pas half december langskomen dus heb nog even tijd.