Tja vanaf een foto kan je hooguit opmerken dat het een dier zonder vet en spiermassa is en de wei er eventueel niet geweldig uit ziet. Maar op een foto zie je meestal niet de gehele omgeving. En er staat meestal ook niet op het voorhoofd van een paard waarom het mager is
Ik zie ook veel paarden buiten en gelukkig nooit hele magere. Echter weet ik van mij op stal dat er ook zeer magere paarden kunnen staan buiten die gewoon prima verzorgd worden, in de avond binnen staan, maar stokoud zijn. Dat kan dus ook in dit geval zo zijn. Maar super als er dus bokkers willen gaan kijken en navraag willen doen wat er hier aan de hand is. Mocht het nodig zijn kan je dan altijd nog 144 bellen.Ik heb helaas geen foto van het huidige oude paard en ook niet de voorgaande (die was nog magerder, maar ook wat ouder en is vorig jaar dan ook ingeslagen). Maar op de site dehaantjes.nl onder memoriam kan je het paard B. vinden en daar is het sterk mee te vergelijken. Menig penny zou zo'n paard willen redden als ze dat zien.
Geldt ook in deze kwestie.