Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dressuur518 schreef:wij hebben in ieder geval een nieuwe pony gevonden en onze c-pony gister verkocht, nog maar een pony te gaan wij zoeken namelijk nog een goede e-pony
l/m dressuur niveau moet ook kunnen springen
leefdtijd 4t/m9
kwpn newforest of welsh
geen bont
Johnnydepony schreef:Artrose in de hals heb ik er eentje mee staan, hartstikke stuk. In vrije beweging gaat het nog, maar als je er op gaat zitten stokkreupel.
Selka schreef:Maar waarom een paard kopen met een gebrek? Er zijn genoeg leuke paarden te koop die wel gezond zijn.Ja, je kan geluk hebben en er nog jaren plezier mee hebben. Maar je zal maar pech hebben (en dat tref ik altijd).. Nee ik ga toch echt voor "gezond".
listiglistje schreef:Selka schreef:Maar waarom een paard kopen met een gebrek? Er zijn genoeg leuke paarden te koop die wel gezond zijn.Ja, je kan geluk hebben en er nog jaren plezier mee hebben. Maar je zal maar pech hebben (en dat tref ik altijd).. Nee ik ga toch echt voor "gezond".
Soms koop je een gezond paard en gebeurd er toch iets, ongeluk zoals in mijn geval of alsnog artroseontwikkeling zoals bij olijf...dan doe je je paard niet zomaar weg![]()
Nogmaals een "gezond" paard kopen klin/XR is echt een momentopname en je hebt garantie tot aan de deur van de kliniek!
steinstein schreef: