De verkoper heeft ons een aantal adressen uit de buurt gegeven om uit te kiezen

Zelf ging ik met mijn merrie naar een kliniek in de kop van Noord-Holland, fijne kliniek. Maar vanaf zuid-oost Brabant, is dat nogal een eind.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabiertje* schreef:Vind het nog steeds erg voor je Yelly en snap wat je bedoelt. Ik geloof ook helemaal wat je zegt, maar hoe dan ook... Vroeger werden paarden zelf nooit gekeurd. Behalve sport paarden, denk ik dan. Paarden waar aan je veel geld betaald, Warona heeft dat nodig gehad; En zo zie je maar, ik had het eerder moeten doen. Maar wie verliefd is, is blind. Achteraf bekeken, had ik het gewoon nooit mogen doen. Als ze mij van vandaag op morgen een correct en gezond paard verkopen, al is dat dan bij wijzen van spreken een boerenpaard. Ben ik gelukkig. Voor mij is het ondertussen wel duidelijk, dat gezondheid en correctie belangrijker is als de schoonheid en de prestaties.
Arabiertje* schreef:Ja, maar dat ga ik eerst na vragen. Ik wil eerst duidelijkheid over hoe alles nu gaat verlopen, ik ga ook geen paard kopen. Ik ga testen, Warona staat ook nog altijd in de wei hé. Dus er staat nog niks vast, wou gewoon even weten of er iemand zin had en tijd heeft, om mee te gaan. Als er dan al een paard staat, dan kan ik die nog reserveren en de week er op een dierenarts laten komen keuren.
Romanoff schreef:@ Somebody; Ze zijn er wel. Maar dan heb je echt een lot uit de loterij (als die voor een normale prijs word aangeboden)
Maar dnek bij zulke grote handelsstallen, dat je dan verrekt goede kijk op paarden moet hebben.
Ik zou zelf nooit naar zo'n grote stal gaan, over het algemeen zijn alle paarden daar zoo braaf, goed te rijden en verkeersmak.. right..
Wel raar dat wij dat nooit zo snel particulier kunnen vinden.
Elk paard heeft altijd wel iets, het is alleen waar jij vrede mee kan hebben of niet.
Yelly schreef:De merrie die ik laat keuren, komt van Stal van den Hurk. Ook een handelsstal, maar op mij kwamen ze wel erg eerlijk over en de stal staat verder ook goed bekend, van wat ik heb gelezen en gehoord
Leuk, Tuc!