Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindy1982 schreef:Had mijn merrie alleen op bokt staan nu ook maar op marktplaats
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/54 ... paard.html
Playle schreef:Morgen ben ik vrij maar ben altijd vroeg wakker zeer vervelend aard van het beestje![]()
Al wat reactie's gehad Kippie?
Had een bod gedaan op een paard maar helaas gaat niet door..
Ze stond hier ver vandaan en had haar alleen dan nog van de foto gezien aantal keren over en weer gemailt,
puur omdat het toch zo ruim 400km op en neer zou zijn..
Voorstel gedaan wanneer het zo zou zijn zoals hun haar beschreven ik een bod gedaan en haar dan gelijk mee zou nemen.
Maar goed heb geen haast en heb ook aangegeven wanneer ze hier in de buurt had gestaan dat ik gelijk was gekomen en ook met de vraagprijs niet moeilijk had gedaan.
Blabla1980 schreef:Hallo dames
Ik kom ook even binnenvallen, of naja niet binnenvallen want ik was al een stiekeme meelezer
Mijn droom is altijd al geweest een eigen paard te kopen. Maar ik ben van het type dat altijd beren op de weg ziet en altijd wacht op een beter moment.
Nu rij ik al een tijdje een fries waar het enorm mee klikt. deze staat te koop en ik dacht altijd dat ik nuchter genoeg was om me eroverheen te zetten als ie weg is. Maar nu gebeurde er gister iets waar bij bleek dat dsat niet het geval is![]()
Nu vindt mijn man dat ik niet langer moet wachten met het risico dat hij straks weg is. Hij wilt me zelfs helpen met het aanschafbedrag mocht dat nodig zijn. Dus twijfel twijfel.
Maar ik vroeg me af of ik een beestje van tussen de 2 en 3000 nu wel of niet zou moeten keuren. En toen bedacht ik me dat jullie daar vast een idee van hadden
@Seven leuk paardje, hoop dat e goedgekeurd word
@Lindy 1982 die ben je inderdaad vast zo kwijt hoor, ze heeft zo'n lief hoofdje