Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biskwie schreef:@eclaire Ik laat me niet wegpesten, ik bescherm mijn paard tegen onbenullen.
Update: Ik heb aangifte gedaan, stalling opgezegd en het paard naar huis gehaald. Ik heb die stalgenoot niet meer gesproken. Ik weet wel dat ze verzocht is om op het bureau een verklaring af te leggen. De manen heb ik kort afgeschoren. Er was qua gelijk knippen echt niets aan te redden. Stalhouder betreurd het voorval (sinds hij dit topic heeft gelezen) maar geeft aan dat ik alleen de wintermaanden met een paard sta, en hun het hele jaar met drie paarden, dat hij toch hun zal steunen. Ik ben helemaal klaar met pensionstallingen.
Nu nog op zoek naar een fijne binnenbak waar ik kan rijden in de avonduren, dan weer richten op lekker positief trainen.
Mayflower_ schreef:Jeetje 24 jaar en dan zulke dingen in je hoofd halen...Dat meisje is echt niet goed bij haar hoofd dus..
Goed van je dat je je paard naar huis hebt gehaald!
Ik heb jaren geleden ook een bijrijdster de laan uitgeschopt toen ze de manen van mijn toenmalige Fries naar sportponycoupe had geknipt/getrokken. Van manen van 90 cm naar manen van 2 cm, zonder iets te zeggen of te overleggen. Kan er nog kwaad om worden.
russel schreef:Beter af je paard thuis...nu is het de manen, straks is het iets anders. Ken de truuk wel om je paard enorm te voeren zodat hij helemaal ontploft en niet te rijden is, krijg je straks datte of iets anders. Tegen verwende jaloezie kan je niet op...
Ikima schreef:Als ik op die stal zou staan dan weet ik niet of ik daar zou blijven, ik zou mij geen moment rustig voelen zolang zij daar nog op stal komt, als ze dit met jou paard heeft gedaan dan doet ze het straks ook met een ander paard.
De stalhouder gaat hier enorm de fout mee in, hij/zij kiest voor het geld van de klant met 3 paarden maar realiseert zich niet dat na deze knippartij meerdere klanten hun heil ergens anders gaan zoeken omdat ze anders bang zijn een kaalgeknipt paard op stal te vinden, erg dom van deze stalhouder.