Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vivana schreef:Ik heb net contact opgenomen en het is idd hun telefoon nr!!!
Ik heb met d'r moeder gesproken en ze zou er vandaag voor zorgen dat de foto's van mij en onze pony verwijdert worden...(of misschien d'r hele site)?
Ik heb gezegt dat ik 't snap dat ze de pony's mooi vind maar dat ik er niet zo blij mee ben dat ook ik en mijn dochter erop staan met rare verhaaltjes erbij.......
Ik heb gezegt dat ik het even in de gaten zou houden.
vivana schreef:Ik heb net contact opgenomen en het is idd hun telefoon nr!!!
Ik heb met d'r moeder gesproken en ze zou er vandaag voor zorgen dat de foto's van mij en onze pony verwijdert worden...(of misschien d'r hele site)?
Ik heb gezegt dat ik 't snap dat ze de pony's mooi vind maar dat ik er niet zo blij mee ben dat ook ik en mijn dochter erop staan met rare verhaaltjes erbij.......
Ik heb gezegt dat ik het even in de gaten zou houden.
Ik ben benieuwd.......
vivana schreef:Haar moeder zegt...dat ze het natuurlijk niet de normale gang van zaken vind en dat ze hiermee op moet houden.
Ik heb haar de site doorgegeven en na schooltijd ging ze er werk maken.
Ik heb deze foto's ook op mijn Hyves staan...
(de eerste foto van Naomi en mij op die witte dat is Quarry Hill,een van vroeger internationale springpony)....
hyppolyte schreef:OH! Vivana, dat is wel heel schandalig zeg! Dat kind verzint er echt een heel bizar verhaal omheen, hoe ben je daar nou achtergekomen (of beter gezegd, hoe zijn die bokkers erachtergekomen)?