Penny's jatten mijn paard!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Re: Penny's jatten mijn paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:14

Ik vertelde dit verhaal aan mijn man en die zei wie zegt dat dit daadwerkelijk een meisje van 11 is en niet een perverse volwassene die zo in contact probeert te komen met jonge meisjes

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:14

Dat gaat wel heel ver. ;) Daar zijn 100den betere manieren voor. Nee joh, te ver doordenken kan ook. Er zijn zoveel pennymeiden die dromen van hun eigen paard, of vertellen dat een manegepaard/paard verderop in het weiland dat ze zo leuk vinden hun eigen paard is... alleen heb je nu internet, en is het net allemaal wat makkelijker om aan foto's te komen.

Ik vind de reacties ook vrij kinderachtig, ik snap dat je boos bent (ik was ook pissig toen ik op de banner - en de site - van relatieplanet stond, al gaat dat nog wel een stuk verder dan dit natuurlijk) maar om met z'n allen op zo'n kind te duiken gaat ook niet werken.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:18

overigens moet de persoon denk ik wel een account op bokt hebben anders kan ze namelijk niet bij de profielen komen of kun je de foto's ook via google vinden?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:20

Profielen zijn alleen zichtbaar als je lid bent van bokt. :)

Froexiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:21

Maar bij sommige termen die je intypt op google kom je ook op foto's uit van bokt.

vivana

Ik heb net contact opgenomen en het is idd hun telefoon nr!!!
Ik heb met d'r moeder gesproken en ze zou er vandaag voor zorgen dat de foto's van mij en onze pony verwijdert worden...(of misschien d'r hele site)?
Ik heb gezegt dat ik 't snap dat ze de pony's mooi vind maar dat ik er niet zo blij mee ben dat ook ik en mijn dochter erop staan met rare verhaaltjes erbij.......
Ik heb gezegt dat ik het even in de gaten zou houden.
Ik ben benieuwd.......
Laatst bijgewerkt door vivana op 13-01-12 12:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Fenrir

Klopt, nu komt dat ook omdat bokt in jouw cookies staat, dus zal hij daar eerder naar doorlinken.
Maar profielen kun je niet bekijken als niet-lid, staan foto's ergens anders openbaar op bokt zijn ze uiteraard wel te zien.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:22

vivana schreef:
Ik heb met d'r moeder gesproken en ze zou er vandaag voor zorgen dat de foto's van mij en onze pony verwijdert worden...(of misschien d'r hele site)?
Ik heb gezegt dat ik 't snap dat ze de pony's mooi vind maar dat ik er niet zo blij mee ben dat ook ik en mijn dochter erop staan met rare verhaaltjes erbij.......

Goed dat je contact hebt opgenomen met de ouders +:)+ hopelijk vertellen zij hun dochter dat zoiets niet kan.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:25

Haar moeder zegt...dat ze het natuurlijk niet de normale gang van zaken vind en dat ze hiermee op moet houden.
Ik heb haar de site doorgegeven en na schooltijd ging ze er werk maken.
Ik heb deze foto's ook op mijn Hyves staan...
(de eerste foto van Naomi en mij op die witte dat is Quarry Hill,een van vroeger internationale springpony)....

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:26

Vienna en Silke zijn ook al wel eens ergens gebruikt enzo -O-
heb géén idee hoeveel paarden er eigenlijk wel niet 'van iemand anders zijn via internet'
ik weet bijvoorbeeld ook dat Eva Roemaat (E_Nalanta) regelmatig na maak hyves heeft en zelfs een namaak youtube acount nu...

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:27

vivana schreef:
Ik ben benieuwd.......

Wat vond dr moeder er van dan?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:29

vivana schreef:
Haar moeder zegt...dat ze het natuurlijk niet de normale gang van zaken vind en dat ze hiermee op moet houden.
Ik heb haar de site doorgegeven en na schooltijd ging ze er werk maken.
Ik heb deze foto's ook op mijn Hyves staan...
(de eerste foto van Naomi en mij op die witte dat is Quarry Hill,een van vroeger internationale springpony)....

Als je Hyves openbaar is zou ze ze ook daarvandaan gehaald kunnen hebben.

Hoop dat alles verwijdert wordt, ook de andere pony's. Dat het meisje iig weet dat dit soort dingen niet helemaal de bedoeling zijn.

tagger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:32

Misschien is het slim om in het vervolg even na te denken voor je foto's van je eigen kinderen op internet plaatst.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:34

tagger schreef:
Misschien is het slim om in het vervolg even na te denken voor je foto's van je eigen kinderen op internet plaatst.

Misschien is het beter om helmaal geen gebruik te maken van internet???
Man mijn kind staat er niet naakt op.

tagger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:37

Het zou in ieder geval verstandig zijn om er heel voorzichtig mee te zijn.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:38

OH! Vivana, dat is wel heel schandalig zeg! Dat kind verzint er echt een heel bizar verhaal omheen, hoe ben je daar nou achtergekomen (of beter gezegd, hoe zijn die bokkers erachtergekomen)?

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:44

hyppolyte schreef:
OH! Vivana, dat is wel heel schandalig zeg! Dat kind verzint er echt een heel bizar verhaal omheen, hoe ben je daar nou achtergekomen (of beter gezegd, hoe zijn die bokkers erachtergekomen)?

??? 2 medebokkers tipte mij gister hierover....
Als mijn kind dit ooit in d'r hoofd zou halen.....

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:47

Hey Vivana!

wat toevallig, jij hier, dat is wel vervelend.
Er is nog zo'n penny bezig..... Ene Frans, die heeft jullie Wienus op zijn website staan!
(...geintje natuurlijk).

Maar hoe halen kinderen het in hun hoofd? ik bedoel, hoe kom je erbij om zo'n rijke fantasiewereld op te zetten.....
(en mijn juffrouws vroeger op de basisschool maar commentaar geven dat ik te weinig fantasie had, nu weet ik wel wat ze bedoelden :D)

Pippaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:48

Mijn paard is ook gepikt:

En dan de 6de van boven.
Op het moment dat ik die site voor het eerst zag was ze nog niet van mij, maar toch vind ik het vreemd. De foto's op deze site komen bijna allemaal van de manege waar ik heb gereden.
Tja, ik trek me er niet zoveel van aan. Zolang ze maar niet denken dat het echte paard van ze is, vind ik het wel prima. Zodra ik iemand in de wei erbij zie die er niet in hoort, dan krijgen ze het wel te horen.
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:51, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Link verwijderd

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 12:51

Pff bizar als je ineens je eigen kind en pony tegenkomt bij zo'n meisje. Heb je ook aan die moeder verteld dat ze zegt dat haar vader overleden is en foto's van stiefzusje plaatst die geen stiefzusje is. Lijkt me redelijk zorgwekkend als je kind zoveel verzind!

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:47

dit kan inderdaad echt niet meer.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:50

Heb het topic globaal doorgelezen(13pagina's is veel en heb vast niet alles gezien := ) gelukkig ben ik mijn mooie man ook nooit tegengekomen(tot nu toe)
Wel kwam ik op haar Jimdo website bij de pony ''celeste'' bekende foto's tegen. Vond het pony'tje, Louie, altijd al erg schattig en herkende hem hierdoor dus vrij snel, na wat speurwerk op bokt ook de eigenaar teruggevonden, ga haar meteen een pbsturen..
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Links verwijderd

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 13:51

ik heb de eigenaar een pb-tje gestuurd

nu op zoek naar stippel
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Links verwijderd

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:02

herkent ieman deze pony en personen?
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 17-01-12 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto verwijderd

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-12 14:03

het verhaal word steeds gekker