Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoekiej schreef:Ik heb gisteren voor het eerst weer 2 aansprekende paarden op internet zien staan waar ik het liefst zou willen gaan kijken. Maar dat kan eigenlijk gewoon nog ff niet..
Arabiertje* schreef:Als het zo is dat het kwaad kan, dan maak ik van m'n hart een steen en gaat ze meteen terug. Heb daarbij ook nog 6 maand garantie op verborgen gebreken, en was vanplan om eventueel opnieuw een foto te laten maken van de benen.

Frozen schreef:Hoi mensen hier:)
weet iemand nog een paars paard met gele stippen en grote oren...waar de enige eis van mij is dat hij/zij niet groter is dan 165,en niet kleiner is dan 148...maar die gewoon BOM proef is met treinen,vracht auto's en sociaal is,want een paard alleen vind ik not done?
ik heb hier al geen hoop mee op ,vandaar dat hij/zij misschien in het paars bestaat?
mensen zijn niet eerlijk,en je kunt ook niet alles checken na een paar keer kijken..daar bedoel ik mee"hangen als hij vast staat" je ouwe paardje aanvalt omdat ze voernijt hebben etc..
Dus voor de laatste keer ga ik het toch proberen...en wil hem/haar dan een week op proef,zodat ik alles wat ik zoek in een paard,dat ook werkelijk is!
en niet weer achter bepaalden dingen kom achteraf...en daar bedoel ik geen klinische of andere beperkingen van het paard inwendig!
Maar gewoon karakter etc!
, voor de paarse kleur met gele stippen kan gezorgt worden