Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miepie77

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:18

vanmiddag op stal was een beginnersles, bij 3 van de 4 ruiters zaten de ritsen van de chaps aan de binnenkant van het been, want dan zie je ze niet :P Nee maar je voelt ze wel :+

Danique91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:47

Wat een ge-wel-dig topic!
't is niet echt een grappige actie ofzo maar wel een domme :D

T vriendje van mijn vriendin was een x mee naar het paard, toen mijn vriendin aan het afzadelen was, vroeg ze aan hem of hij het bit wilde afspoelen. Heeft hij het hele hoofdstel onderde sproeier gehad :+

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 19:48

wat is daar zo dom aan?weet die jongen veel :P

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:30

Delaja schreef:
Dat heb ik jaren geleden met mijn bijrijdpaardje van toen aan moeten horen. En ik snapte er niks van, hij was licht grijs, niet eens wit en echt een klein paardje (kruising arabier), hoe konden ze dat nou voor het paard van sinterklaas aan zien :o?
Nu besef ik dat ik het wel uitlokte met de rode uitrijdeken maar daar stond ik toen helemaal niet bij stil :Y)

.

geen rode uitrijdeken hier... maar als ik rond deze tijd met m'n paard ga rijden krijg ik toch ook echt serieuze reacties van enthousiaste kinderen die keihard roepen 'HET PAARD VAN SINTERKLAAS!'... euhm.... yeah right... 't is een haflinger :')

Najoveh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:56

Op de manege kwam er een meisje aan me vragen of onze fjordkruising en tinker wilde paarden waren geweest. Ja hoor, ik ben ze zelf gaan vangen en nu dulden ze alleen mij :Y)

En mijn achternichtje vond onze superdikke zwart-bonte tinker merrie op amika lijken *\o/*

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:19

Oh, weet er nog een. Ik ga af en toe met de bus naar stal. Nu was het winter en een beeeetje koud, dus ik mijn dikke staljas aan (ding ziet er niet uit en meurt écht gigantisch naar paard), en mijn warme stalschoenen. Zijn lompe dingen, iets hoger dan gewone schoenen, dus net tot/op de kuit zeg maar. In de bus twee meiden een hele discussie over wat ik ging doen: paardrijden of bergbeklimmen. De eerste trok de conclusie door mijn broek, de tweede door de schoenen. :+ Halló, alsof ik ga bergbeklimmen met mijn sokken bijna tot mijn knieën! (waren heeele mooie stippensokken, blauw met roze, gele en groene stippen)
Ohja, en alle mest en zooi onder mijn schoenen kon je ook écht niet zien of ruiken :D

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:21

Ik ging even m'n pony laten zien aan papa, lopen we langs de pony van een vriendin, een palomino.
''He, dat is toch een palimander?'' Ja pap, zéker :')!

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:23

Ik heb ookwel eens gehad dat als ik in t recreatiegebied liep nadat ik van stal thuiswasgekomen met de hond, dat mensen rond gingen lopen kijken en roepen of er ergens een paard los liep, tuurlijk :n :')

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:24

"Ik vind die paarden zo mooi, die zwarte met harige benen, hoe heet dat merk?"

(zwart-met-sokken, dat kan zijn Merens of Fries :+)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:25

jaren geleden ben ik mijn verzorgpaard aan het rijden met bandages, we waren net in de bak dus ze trok dr benen nog een beetje hoog op. komt de eigenaar even kijken: 'ze loopt wel goed he met die zwachtels om!'

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:26

MrUlbe schreef:
het eerste wat jongens altijd aan mij vragen: ''is het nu waar dat meiden een orgasme krijgen tijdens paardrijden??''

Deze moet je dan ook als volgt beantwoorden: ''ja tuurlijk, waarom denk je dat ik paardrij?"
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 09-11-11 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 21:28

Niet heel leuk wel grappig dat meisje dacht dat ze t beter wist.
Meisje van 8 jaar toen ik al in de bak was(let op ik reed op mn eigen dus bitloos): Meisje, je bent nog niet klaar met opzadelen moet ik even helpen? Ik: Ze is helemaal opgezadeld hoor,hoezo? Zij: Nou dat beest heeft nog geen bit in dat moet je wel doen want als ie er vandoor gaat moet je m even knalhard in zn bek trekken,en jij bent trouwens ook nog niet klaar! Ik: ik rijd bitloos en je moet een paard nooit in zn mond trekken.En ik heb alles aan hoor. Zij: niet je hebt nog geen sporen en je moet een knal hard in de bek rukken eerst links en dan rechts en dan steeds harder, wie weet het beter ik die op paarden rijd met bit,sporen, sloftteugel of jij die bitloos rijd op een ponytje van 1.30. Ik: Nou ik een 13jarige met EIGEN PONY jij niet hoor; een kleine snotaap van 8 die alleen maar hulpteugels rijd. Doei,ik ga rijden.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:27

mnou ik kan me niet voorstellen dat een meisje van 8 dat op die manier zegt, tot op "je moet een bit in anders gaat hij er vandoor" kan ik het geloven, maar de rest geloof ik niet :n sorry

Ilverette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 22:47

peacehorses schreef:
mnou ik kan me niet voorstellen dat een meisje van 8 dat op die manier zegt, tot op "je moet een bit in anders gaat hij er vandoor" kan ik het geloven, maar de rest geloof ik niet :n sorry

Klinkt inderdaad als een broodje aap verhaal.

diddletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:26

changementen vond mijn vader ook geweldig. altijd als hij kwam kijken vroeg hij of ik het paard niet kon laten "huppelen"

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:45

Niet een veronderstelling, maar wel een actie van een niet-paardenmens.

"Pap, ik moet om half 9 op school zijn, kan jij misschien paard anders de weide in gooien, anders moet ik er zo vroeg uit." (Moet om half 8 de trein nemen en om dan eerst nog naar paard te gaan, die ik elke ochtend uit stal moet halen, meh.
"Is goed, lieverd."

Kom ik 's avonds aan om haar weer op stal te zetten en ik lig helemaal in een deuk. Arm dier heeft de hele dag in de weide gestaan met het halster compleet verkeerd := . Echt, die zat buitenom, verkeerd om en 10x gedraaid. Heb zo moeten lachen.. Maar zo zielig was ze niet, paps had haar ook in de verkeerde weide geplaatst, de ene met heeeel veel vers en lang gras. Haar pony maatje was maar als een gek aan het hinniken, want die miste haar, maar zij taalde er niet naar om, want ze zat zich vol te vreten.

Goed, ik stap nu toch maar om 6 uur uit bed, op de dagen dat ik vroeg weg moet, om het paard zelf te doen :') (Alhoewel paps me nu wel telkens met de auto brengt :D).

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:59

Mijn ouders willen maar niet snappen dat ik met mijn dressuurzadel niet kan springen, en dat ik daarom nog een zadel er bij wil. :')

Soms als ik aan het buitenrijden ben en mn paard vind weer iets spannend stap ik wel eens af. Bij ons zijn als het lekker weer is erg veel fietsers en ze vragen altijd waarom ik er niet op zit. Alsof een paard alleen maar is om op te rijden.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 09:21

Daan2207 schreef:
peacehorses schreef:

Klinkt inderdaad als een broodje aap verhaal.

Kan ik me voorstellen maartja meisje heeft strenge ouders en als zij net doet wat hun willen... En dus moeten anderen in haar ogen dat ook doen gezien haar ouders hebben gezegd dat dat zeer normaal is...

Wendie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 09:24

vooral op je werk snappen mensen niet dat je paard voor je werk gaat. Dan zeggen ze gerust: nou dan doe je je paard maar weg. Pfffffff mijn paardje gaat niet weg. *\o/*
Op m'n werk snappen ze het ook gewoon niet dat je er iederedag heen moet....

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:08

Linnettaaaa schreef:
Kan ik me voorstellen maartja meisje heeft strenge ouders en als zij net doet wat hun willen... En dus moeten anderen in haar ogen dat ook doen gezien haar ouders hebben gezegd dat dat zeer normaal is...

Laten we er maar geen discussie van maken, ik ga er vanuit dat het niet waar is, want ik doe een pedagogische opleiding (met kinderen dus), en kinderen van 8 kunnen best een grote mond hebben, maar als zij echt zulke dingen zegt dan wil ik haar wel een keer in een onderzoek gebruiken voor school, want dat heb ik nog nooit meegemaakt :)

Dakotah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:14

1 van mijn merries was bijna uitgeteld en er was een feestje bij mijn man zijn werk.
Ik bleef dus thuis en de vrouw van 1 van zijn collega's zei stomverbaasd: "Daar hoef je toch niet bij te blijven, die redt zichzelf toch wel".

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:19

Sinds ander half jaar een relatie, vriend lief intreseerd zich niks in de paarden.
1. Na lang zeuren kwam hij laatst op wedstrijd kijken en foto´s maken want dat had ik gevraagd. Na de wedstrijd ik foto´s kijken heeft hij alleen maar foto´s gemaakt van mijn rode hoofd en paard staat er niet op :+
2. Ik wil graag nieuwe rijlaarzen, heb een paar petrie staan, nieuw rond de 300 en een paar cavollo´s waren bijna 600 euro. Kom ik op een avond thuis krijgen ik een prachtig ingepakt doos, met verschrikkelijk lelijke plastic laarzen bij de gamma vandaan _-:(

Zo maak ik dagelijks rare dingen met hem mee, hij zal er nooit denk kaas van eten...

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:21

Ohh paardjes123, da's wel heel erg!!!

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:22

mannen snappen er niet vaak iets van.
Mijn vriend dacht dat die goed kon paardrijden, en wou zonder zadel en hoofdstel in de wei erop.
Ik had al gezegd dat dat niet slim was, maar hij zou wel eens laten zien dat die op z'n beest kon zitten.
Geen 2 meter heeft die erop gezeten, beest ging als een gek bokken :D

Zegt die hoe doen die indianen dat, die zitten ook zonden al die dingen erop :')

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 14:22

paardjes123, dat doet mijn moeder ook. Of van de kont van het paard. En ik heb m'n broertje een keer een proefje laten filmen, en die heeft alle bakletters gefilmd, want dat paard deed toch niks spannends (en die bakletters wel natuurlijk 8)7)