--een keer met mijn vriendin naar mijn "eigen" paard gegaan daar lekker gaan borstelen en om het bewijs te geven dat het mijn paard was, ben ik er gaan op zitten (geen cap, zadel, hoofdstel niet eens een halster) 'kom maar lady(zo hete "mijn" paard) iets sneller ik aansporen en die pony(weet niet of hij beleerd was) rennen bokken alles ik eindig natuurlijk op de grond

vriendin ging vaker mee en ik ben ook nog vaker gevallen!! tot dat ik een keer dat de eigenaar kwam (lady bleek achteraf een jaarling hengst te zijn

--een keer 3 mishandelde pony's zitten te verzorgen. een merrie (elk jaar nieuw veulen verhaal) een hengstje(zoon) en nog een ruin.
ben steeds met heeeel veeel brokjes(manege gepikt) brood gras en appels er naar toe gegaan ze waren er toch ook zo erg aan toe

een keer kwamen de 2 eigenaren snel van de ruin af snel de wei uit en weg was ik ben nooit meer terug gekomen als ik er nu langs kom hinniken ze nog (vanwege al dat lekkers)
-- ben een keer naar de manege toe gegaan en daar was zo'n Friese hengst Thor.
en ja je verwagt het al ik doe gelijk alsof hij ontembaar is (beetje penny's shadow verhaal) en alsof hij niemand vertrouwd (eigenaar liep gewoon rond op de manege) dus ik gwn het lef hebben om hem uit zijn stal te halen(hij vertrouwde mij op dat moment genoeg) en te gaan borstelen. (egt sportpaard dat dagelijks wedstrijden rijd en een behoorlijke prijs waart is

--samen met mijn vriendin (nog steeds mijn vriendin) naar haar "verzorgpony" ik geloofde haar natuurlijk.
zij gwn de wei in nee hoor niks aan de hand

-- heb op de manege eens een paar broken gejat voor hele zielige pony's uit de buurt
en andermans frontriem gesloopt(meisje irriteerde mij altijd en had zelfde lieveling

verder heb ik niks egt egt heel ergs gedaan of zo maar met een pony van terein of manen knipen durfde ik niet rijden wel

als ik er nu oer na denk voel ik me egt heeel schuldig en heb ik geen idee wat er toen wel niet allemaal heeft kunnen gebeuren
maar ben wel egt een actief penny meisje geweest!