Ex-Penny Misdadigers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 18:41

oef hier herken ik me wel in ik was totaal geen brave penny hier effen mijn was lijst :list:

--een keer met mijn vriendin naar mijn "eigen" paard gegaan daar lekker gaan borstelen en om het bewijs te geven dat het mijn paard was, ben ik er gaan op zitten (geen cap, zadel, hoofdstel niet eens een halster) 'kom maar lady(zo hete "mijn" paard) iets sneller ik aansporen en die pony(weet niet of hij beleerd was) rennen bokken alles ik eindig natuurlijk op de grond :o en ik natuurlijk zo rood als een vuurtoren :# maar natuurlijk effen een smoes bedenken. ik deed dus vanaf die dag aan natural horseman chip en aan express vallen :))
vriendin ging vaker mee en ik ben ook nog vaker gevallen!! tot dat ik een keer dat de eigenaar kwam (lady bleek achteraf een jaarling hengst te zijn := ben uitgescholden en snel weg gerent heb er nooit meer iets van gehoord!!

--een keer 3 mishandelde pony's zitten te verzorgen. een merrie (elk jaar nieuw veulen verhaal) een hengstje(zoon) en nog een ruin.
ben steeds met heeeel veeel brokjes(manege gepikt) brood gras en appels er naar toe gegaan ze waren er toch ook zo erg aan toe := en ze waren ook zooo mager _O- even later kon effen in de wei om ze beweging te geven ook wel(rennen) en op de ruin en merrie zitten ging nog ook was wel zo oud om een jong dier te herkennen dus daar ging ik natuurlijk niet opzitten!
een keer kwamen de 2 eigenaren snel van de ruin af snel de wei uit en weg was ik ben nooit meer terug gekomen als ik er nu langs kom hinniken ze nog (vanwege al dat lekkers)

-- ben een keer naar de manege toe gegaan en daar was zo'n Friese hengst Thor.
en ja je verwagt het al ik doe gelijk alsof hij ontembaar is (beetje penny's shadow verhaal) en alsof hij niemand vertrouwd (eigenaar liep gewoon rond op de manege) dus ik gwn het lef hebben om hem uit zijn stal te halen(hij vertrouwde mij op dat moment genoeg) en te gaan borstelen. (egt sportpaard dat dagelijks wedstrijden rijd en een behoorlijke prijs waart is :o ) en nou ja wat zit er in de stal waar ik hem aan vast maak ja hoor een merrie dus die hengst zig uitsloven onrudtig doen tot dat hij steigerde niet hoog maar ook niet laag ik zoiets hebben vaan 'ahhh hij vertrouwd mij nog niet genoeg moet maar terug naar stal' dus even later weer op stal komt de eigenaar aan (ik zoo blij zijn dat ze niet eerder is gekomen := ) ik egt snel naar huis en maar bedenken date er zat andere wilde hengsten zijn in het dorp die ik kan temmen :oo

--samen met mijn vriendin (nog steeds mijn vriendin) naar haar "verzorgpony" ik geloofde haar natuurlijk.
zij gwn de wei in nee hoor niks aan de hand :+ zij evenlater stuk of 8 halstertouwen pakken halstertouwen pakken 2 aan het halster een om de hals daar zat er een aan die weer vast zat aan het halste (loopt hij aan de teugel) en 2 om de buik als singel. paardje liet alles toe. zij met hulp van hek stapt op en gaat zo rijden en zegt dat ze vaak wint met wedstrijden enze := . ik helemaal onder de indruk toen ik thuis was wilde ik dat natuurlijk ook. nou weekend voorbij ik vraag of ik weer eens mee mag. maar nee pony is verkocht en wei ook en ze mag geen nieuwe pony meer en mag ook nooit meer in die wei komen >;) ik denk dat ze dat weekend een of andere meneer DE EIGENAAR heeft ontmoet :=

-- heb op de manege eens een paar broken gejat voor hele zielige pony's uit de buurt
en andermans frontriem gesloopt(meisje irriteerde mij altijd en had zelfde lieveling :oo )

verder heb ik niks egt egt heel ergs gedaan of zo maar met een pony van terein of manen knipen durfde ik niet rijden wel :=
als ik er nu oer na denk voel ik me egt heeel schuldig en heb ik geen idee wat er toen wel niet allemaal heeft kunnen gebeuren
maar ben wel egt een actief penny meisje geweest! +:)+

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 21:59

Nou daar komen ze hoor! :P
Ik ben soms best wel beestjes aan het mishandelen geweest eigenlijk :')

De 2 friezen die van mij waren :o
Er staan bij ons in de buurt wat friesjes en ja, die zijn dan natuurlijk van mij. Ik met vriendinnen en alles ernaartoe. Waarom ik de weide niet in ging, ik stoer die weide ingestapt en de "bak" ingegaan (stukje vieze grond) en zonder iets ( :oo ) opgestapt. Ik been geven, nja paardje deed niks. Ik zeg stap, was gelukkig een heel braaf KARRE(!) paard dus dat beestje stapt netjes weg. Omdat mijn vriendinnen op dat moment niet veel verstand van paarden hadden kon ik ze na een paar rondjes stappen best wijs maken dat hij nu heel moe was en moest rusten. Heb de andere fries maar voor te jong verklaard, ik durfde echt niet meer! Na mate de tijd vorderde geloofde ik mijn eigenleugens. En liep de eigenaar tegen het lijf, die had me (gelukkig ;)) niet zien rijden, die vroeg wat ik bij zijn paarden deed. Dus ik een beetje murmelen van dat ik zijn paarden heel lief vond, en ik mocht ze wel eens opzoeken maar niet meer de weide in.. Daar ben ik mooi vanaf gekomen :)

Anders kun je hem niet rijden..
Had mijn verzorgpony een super brave D - Pony en al een wat oudere leeftijd. Mocht er alles mee doen, hele lieve mensen, maarja je kon toch niet toegeven hoe braaf je pony wel niet was?? Dus mijn vriendin kwam langs, ik opzadelen ik pak die longeerlijn heb hem helemaal in het zweet gewerkt voor ik erop ging; want anders kon je hem niet rijden.

Mijn 7 verzorgshetten.
Er stonden bij ons in de buurt 7 shetten en dat waren in REAL mijn verzorgpony's Ik mocht die wel poetsen enzo, maar voor de rest niks. Dus ik ging daar met mijn vriendin heen en die zei dat ze eigenlijk best wel dun waren. Daar gaf ik haar gelijk in. Wij de hele tijd plukken hooi pakken van die baal wie daar stond en die in de weide smijten. Die pony's maar vreten, en de 2 veulens :wow: ook. Tot mevrouw de eigenaresse kwam en ons eens benadrukte dat dit niet mocht daar stonden we een beetje te murmelen, 'ja sorry.. ja..' Volgende dag als wraak bij de moeders de manen eraf geknipt! :oo Hoe heb ik ooit gedurfd! Moet er niet aan denken dat iemand mijn merrie's maantjes vermoord, ik wist superveel van paarden en staarten waren als vliegemeppers (zijn ze ook ofzo xd) dus die mochten er niet af. Er stond 1 hengst en 4 merrie, 2 veulens. 4 paarden zonder manen.. Oeps..

Na die shetjes had ik het gelukkig wel afgeleerd :S
En nu hoop ik dat niemand mij herkend of de paarden waar ik nu over spreek want dan ga ik eraan :o

maaikiemike

Re: Ex-Penny Misdadigers

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 15:07

Helaas heeft dit topic mijn geheugen verfrist...
Rond 11e/12e een vriendin waarvan haar verzorgpony was overleden. Zij had een gedicht hierover gemaakt. Maar ik kreeg even later ruzie met haar en heb (wel een btje onder druk van andere vriendin, maar deed het wel zelf) dat gedicht gekopieerd en op school rond gehangen...
Heb er toch wel spijt van! Sorry Carola!

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 15:33

Ik heb me gelukkig best wel goed gedragen vroeger! Wel gaf ik alle paarden namen en over het hek heen gras, maar ik ben nooit weilanden ingeweest ofzo :)

Het enige erge wat ik kan bedenken is dat ik vroeger wel eens een parcourtje heb 'gesprongen' (lees: Gelukkig 20 cm ofzo) op het asfalt :')
Maar toen was ik een jaar of 9..

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:03

Hemel, er zijn hier wel echte pennymisdadigers hoor, ongelovelijk!

Zelf was ik eigenlijk ook wel een echt pennymeisje, uiteraard alle paarden willen aaien die ik zag en altijd vreselijk jaloers op iedereen die een eigen paard had. Ook diep teleurgesteld als ik in het bos paarden tegen kwam en ze niet mocht aaien. Ik vermaakte me tijdens een boswandeling eigenlijk ook vooral met het bekijken van de paden op zoek naar (het liefst verse) hoefafdrukken. In de auto moest ik alle paarden zien waar we langskwamen en mijn ouders en zusje hielpen heel lief mee "kijk Danielle, daar een paard!" Mijn broer was minder lief... "Kijk Danielle! Een boom..." Maarja, daar is 'ie natuurlijk broer voor ;)

Wat ik wel gedaan heb, als 12 jarige, zat in de brugklas en tegenover onze school waren een aantal weilanden. In 1 van die weitjes stond een hele leuke bonte pony, zal een c of d pony geweest zijn, en dat arme dier was zwaar verwaarloosd :j Haar water was in de winter namelijk bevroren en ze had dus geen drinken. Klasgenootjes (die verder niets met paarden hadden) van mij hadden dat ontdekt en als echte paardenkenner werd ik erbij gehaald. Met deskundige blik bekeek ik haar vuile vacht, lieve ogen en bevroren waterbak (speciekuip) en ja hoor, de pennybrigade kon aan het werk, ze was volgens mijn deskundig oordeel inderdaad verwaarloosd. Eerlijk is eerlijk, ik voelde me op dat moment echt heel wat :+ Dus iedere middag na school gingen we de waterbak van ijs ontdoen en dat we daar voor de wei in moesten was natuurlijk geoorloofd, het doel heiligt de middelen. Uiteraard werd de pony, die we tinka gedoopt hadden, ook geknuffeld en met de vingers gepoetst. Na een paar dagen vroegen die meiden of ik er niet op kon rijden, ik was tenslotte de enige die kon rijden... Tja, nou ja, ja, tis natuurlijk niet mijn pony, maar ja, de eigenaar was er duidelijk nooit dus ja, we konden wel kijken of ze dat kende. Dus van 1 een voetje gekregen en er even op gaan hangen, pony werd er over duidelijk sjagerijnig van dus ik stond er meteen weer naast en wederom het deskundig oordeel "nee, deze pony is niet ingereden en kan dus ook niet gereden worden." Vond het eigenlijk wel een opluchting :o Al snel verflauwde de aandacht van de andere meiden, zo interessant zijn pony's natuurlijk niet, zelf bleef ik wel komen en ging eigenlijk ook standaard de wei in, voelde echt al een beetje als mijn verzorgpony. Vond op een dag zelfs een halstertouw langs de wei en ging dan met haar door de wei wandelen. Op een dag was ik nietsvermoedend aan het wandelen met haar door de wei tot er ineens zo'n boertje achter me stond :oo "Geef d'r maar aan mij" Was het enige wat hij zei. Met knikkende knieen overhandigde ik het touwtje, doodsbenauwd voor een uitbrander want die had ik eigenlijk wel verdiend, maar er kwam niets... Hij liep weg met de pony en daar bleef het bij. Ik durfde echter vanaf dat moment nooit meer de wei in te gaan :o Ging echter wel nog heel vaak naar haar toe om haar over het hek heen te aaien. Heb later ontdekt dat hij haar voor de wagen had staan en ze dus inderdaad niet ingereden was.

Ik heb ook nog ooit een "heldendaad" verricht. In 1 van die andere weitjes stond een jong bruin paard, echt zo'n sjiek groot dressuurpaard. Ik vond hem prachtig, maar tegelijkertijd ook wel een beetje eng, hij was duidelijk onbesuisd en druk. Op een dag kwam ik aan fietsen en toen stond hij er zo gek bij, in de hoek van de wei met 1 achterbeen wat omhoog. Normaal kwam hij ook altijd naar me toe maar dat deed hij nu ook niet. Nadere inspectie leerde dat hij met 1 been in het draad vast zat. Na d eervaring met de pony durfde ik de wei eigenlijk niet in, maar ik wist ook niets van de eigenaren en er was ook geen huis in de buurt. Dus toch de stoute schoenen aangetrokken en paardje pos gemaakt, best spannend, bij de achterbenen van een vreemd, heel groot paard, maar hij was super braaf. Vervolgens snel de wei uit met paard op de hielen, hij volgde me alsof 'ie me dankbaar was, iets wat ik op dat moment graag wilde geloven :))

Meganyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:10

Amable schreef:
Eerlijk is eerlijk, ik voelde me op dat moment echt heel wat :+

Ik begrijp zó goed hoe je je voelt! Ik was vroeger ook de 'paardenexpert' van de klas, ik las alle boeken die ik kon vinden en had dus overal wel een antwoord op en een advies voor :D.

iza_viv

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:22

ow wat zijn hier een paar echte stouterds zou wil willen weten wat het ergst was wat je hebt gedaan

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 20:30

Volgensmij ben ik nooit zo erg geweest :P
Was het wel het paardenmeisje van de klas..
En ik was ook nooit ergens bang voor.
Dus als ik mijn 3 jarige shetlander moest beleren op mijn 7/8 ste vond ik dat geen probleem.
Niet dat het lukte ofzo :')
Maar volgensmij heb ik verder niks ergs gedaan :P

Op schoolkamp was ik wel het meisje dat naar de ponys toeliep en ze ging aaien in het weiland,
maar dat kun je kleine kinderen niet kwalijk nemen :D

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 21:01

voor shadow 38, ze had t al verteld

ElineS schreef:
Allright... Maar, ik schaam me er wel als de dood voor.

Mijn zus, ik en een vriendin hadden dus verzorgpony's bij een boer. Een Shetlander, Haflinger en een Welsh. Hartstikke leuk allemaal, behalve dat de boer dus haast geen spullen had. Dit kochten we zelf. Ik heb toen ook voor de Haflinger een goed zadel gekocht toen, omdat er een veel te groot zadel op haar rug lag. Verder had de boer wat borstels, shet reden we met halster en we hadden twee hoofdstellen met verroeste bitten. We kochten zelf meer borstels, dekjes, zwepen, bandages, longeerlijnen etc. Maar dat vonden we niet genoeg.. En zoveel geld hadden we niet. (Jullie kunnen vast al wel raden waar ik heen ga met dit verhaal)

'Gelukkig' was er een hele leuke camping in de buurt die wat shetlanders had voor de gasten. De kids mochten dan voor een euro (of was het toen nog gulden..) een ronde doen met de shets. Ook kon je voor 3 euro een kleine buitenrit maken van een halfuur. Dus zo'n grotere ronde zonder begeleiding over de zandpaden. Ze hadden een leuk stukkie wei waar de shets dan stonden en ook werden opgezadeld. Er stond ook een klein schuurtje bij waar alle spullen in zaten.

Toen hebben met zijn drie 's nachts stiekem onze verzorgpaarden meegenomen. We deden geen zadels op en reden met halster ernaar toe. We hadden een zaklamp bij ons om alles te kunnen zien.

Bij de schuur hield de vriendin de drie pony's vast. Mijn zus heeft met een baksteen een raampje in gegooid en ik mocht er doorheen kruipen. Van binnenuit kon je de schuurdeur gewoon openen... En zo hebben we op onze dooie gemak wat hoofdstellen gepast en in gedaan.. Verder hebben we halsters, borstels, dekjes, twee shetlander zadels en wat nog meer mee genomen. De kleine dingen propten we in onze rugzak.

Maar toen hoorden we... Geluid. Er kwamen mensen aan. We zijn snel op onze pony's geklommen en er met een keiharde sprint vandoor gegaan. De mensen riepen iets, maar we gingen ervandoor. Het meisje op de shet raakte ontzettend achter. Die heeft het zadel dat ze in haar armen had in de sloot gegooid, want het was zwaar en ze heeft zich daarna in het bos verstopt. Mijn zus had ook een zadel in haar armen en liet die ook vallen omdat ze anders niet goed kon sturen. Toen heeft ze het hek van de shetlander weide's open gegooid en door al het rumoer zijn er een paar de wei uit gegaan. De mensen achter ons hebben toen achter de shetlanders moeten vangen en kwamen niet achter ons aan.

Dus... Ja.. Toen we dachten dat we veilig waren gingen we terug naar stap. Zaten we in dat bos, paarden en wijzelf helemaal vol geladen met gestolen spul, vriendin met de shetlander kwijt. We waren als de dood dat ze gepakt was.. Maar goed, op naar huus, egoïstisch als we waren. Gelukkig kwamen we haar onderweg weer tegen.

We hebben de pony's weer in het weiland gezet en zijn met onze buit naar huis gegaan... We hebben nog heel lang plezier gehad van de spullen..

En tot op de dag van vandaag weet niemand wie nou in dat schuurt ingebroken heeft... Jaren geleden. En ik mag hopen dat niemand van die camping hier op Bokt zit :o

Maanden later toen we naast die drie pony's ook twee Friezen verzorgden, hebben mijn zus en ik tegen de eigenaren gezegd dat die ene vriendin een dief was en zadels had gestolen. Toen is ze weg gestuurd en hadden we daar het rijk alleen. Wat was ik een bitch :') .
[/quote]

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 21:07

ik had vandaag weer een penny momentje, ik had met roze strikjes allemaal staartjes en vlechtjes gemaakt in de manen van de pony waar ik op reed, helaas geen foto :( de uitdrukking van de pony na afloop was echt onbetaalbaar :')

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:55

Heb wel onwijs moeten lachen om al jullie verhalen zeg! Wat een misdadigers lopen hier rond zeg, haha. Eerlijk is eerlijk, met het verstand wat ik nu heb zou ik woest worden als er ooit iemand zoiets bij mijn paard flikte.

Zelf heb ik weinig uitgevroten, daar was ik én te bang voor én ik woon al mijn hele leven op Schiermonnikoog waar iedereen elkaar kent en je dus niet zo makkelijk misdadiger kunt zijn.
Ik kreeg in groep 6 mijn eerste verzorgpony een aantal jaar later de 2e en in de 2e klas kreeg ik mijn eigen paard. Dus al met al ook vrij snel paarden gehad om zelf mee te tutten, te rijden en doen.
Wat ik wel als kind veel deed was het echt boscrossen op het strand :+ . Echt zo hard mogelijk, dat dat nooit fout is gegaan.. Krijg er nu de bibbers van als ik eraan terug denk.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik laatst een knalroze zweetdeken heb gekocht die ik stiekem best mooi vind en dat ik gister penny's shadow heb gekeken die ook best leuk was, hahaha.
Desondanks hoop ik wel wat meer verstand te hebben als de pennymeisjes, haha.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:59

Mandy1990 schreef:
Mars schreef:
Ik was met ponybeesten altijd wel een lieve penny, onze hond thuis had het zwaarder te verduren! Daar bouwde ik de meest onmogelijke hindernisparcourtjes voor in de tuin waar het arme beest overheen moest springen, als ik daar nog aan denk := En natuurlijk moest ie ook leren om 'aan de teugel' over de hindernisjes te gaan, en ik bedacht allerlei constructies met riempjes etc om dat voor elkaar te krijgen 8)7

Haha dit is zo herkenbaar! _/-\o_

Oh, dat doe ik ook wel eens met mijn hond, maar dan zet ik gewoon 1 of 2 hindernisjes neer, en dan laat ik hem gewoon erover heen springen, dus ook zonder riem enzo. Mijn hond hoeft gelukkig niet aan teugel, haahah :D

Lijkt me wel gaaf om een keer zo'n hondenwedstrijd te doen, maar ik denk dat mijn hondje dan eerst wat beter moet gaan luisteren. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:29

Ik ben zelf een beetje boos nu.
Er is een meneer van 70 ofzo, die steeds onze pony's voert met vanalles en nog wat (fruit/groente/brood/schillen etc.) Dus wij al 100 x gezegt of hij daar mee wou stoppen, 'NEEE! IK MOET ME SCHILLETJES KWIJT!'.
Gek he dat die pony's nu veel te dik zijn :/
We hebben al bordjes opgehangen niet voeren maar die haalt ie er gewoon af.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:31

_Pretty schreef:
Er is een meneer van 70 ofzo, die steeds onze pony's voert met vanalles en nog wat (fruit/groente/brood/schillen etc.) Dus wij al 100 x gezegt of hij daar mee wou stoppen, 'NEEE! IK MOET ME SCHILLETJES KWIJT!'.

Oh dat is echt wel achterlijk hoor! Koop een prullenbak voor groente ofzo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:34

xxMaxx schreef:
_Pretty schreef:

Oh dat is echt wel achterlijk hoor! Koop een prullenbak voor groente ofzo

My thoughts. Ik word er zo gek van, ik heb het de eigenaar ook al gezegd en die zegt ook dat hij het al heeft gezien maar meneer en mevrouw lopen niet zo hard dus eer dat ze bij de deur zijn om hem te waarschuwen is die al weg. ;l
En ELKE keer weer, roze plakspul in hun hals en manen van de besjes .Volgensmij smeert hij het over ze uit ofzo.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:36

Nou ik zou echt boos worden. Ik ben dan 17 en kom asociaal over, maar ik trek echt mijn bek open. Kom je ongevraagd aan mijn pony of je voert hem iets wat ik eerder heb verboden, dan krijg je de wind van voren.

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:36

_Pretty schreef:

Schrikdraad langs het hek van je weiland zetten, zodat hij niet bij je paarden kan komen, en je paarden niet bij hem. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:38

KirstenVosje schreef:
_Pretty schreef:

Schrikdraad langs het hek van je weiland zetten, zodat hij niet bij je paarden kan komen, en je paarden niet bij hem. :)

De voerbak staat langs het hek dus hij gooit het er gewoon overheen, omdat anders de eigenaar er zelf niet bij kan komen om ze te voeren. Kwam laatst ook beschimmelde stukjes peer tegen in de hoekjes?
Ik ga als ik hem zie het echt nog een keer zeggen. Er zitten soms zelfs nog bonnetjes bij }:0

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:40

_Pretty schreef:
De voerbak staat langs het hek dus hij gooit het er gewoon overheen, omdat anders de eigenaar er zelf niet bij kan komen om ze te voeren. Kwam laatst ook beschimmelde stukjes peer tegen in de hoekjes?
Ik ga als ik hem zie het echt nog een keer zeggen. Er zitten soms zelfs nog bonnetjes bij }:0

Dan zou ik hem toch even uitleggen dat paarden daar heel ziek van kunnen worden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 14:41

KirstenVosje schreef:
_[naam] schreef:

Dan zou ik hem toch even uitleggen dat paarden daar heel ziek van kunnen worden...

Ja ga ik doen als ik hem weer zie, en even zeggen dat hij het voer wel bij de eigenaar kan inleveren, maar dat heb ik nu welgeteld al 23 x gedaan (we zijn het maar gaan turven ja), en hij heeft er gewoon maling aan. Dan sta ik [naam] te longeren, staat ie weer bij het hek: PONYYY, KOM MAAR IK HEB BROOD!. :l

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 16:11

Hihi, o mijn hemel, een nieuw fenomeen? De Penny-opa? Net zo schattig, even zo irritant alleen nóg (oost-indisch?)dover _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 16:14

Oh dat is erg zeg! :')
Ik heb er wel gelijk helemaal zo'n beeld bij.. _O-

Saars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 16:40

Ach gut, een Pennydorm Bastard...
Nou, dan geef je 'm een geit als cadeautje, in ruil voor het nooit meer komen voeren, kan ie dat beestje volstoppen met zijn lekkers.

Slecht plan. :')

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 17:09

Haha wat zijn jullie erg! Het ergste wat ik me kan bedenken is dat ik 3 nachtjes slapen te lang vond, voordat ik weer mocht rijden dus toen heb ik onze buldogg maar even 'zadelmak' gemaakt...

WenMLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 17:32

Pfoe die opa is wel rot hoor..!
tja, hoe kan je een man zoiets in z'n hoofd krijgen?