Anne_GTI schreef:Ik vind het een trage slappe dweil die zijn achterbeen compleet de verkeerde kant op beweegt. De voorkant is leuk. Zou me nog niet verwonderen als ie nog ataxie heeft ook gezien de traagheid waarmee hij met wegstappen van het stilstaan zijn achterhand corrigeerd. Door het steile achterbeen zal onderbrengen van het achterbeen voor dit paard altijd een moeilijk punt blijven.
Mijn oog viel op dit topic. Het is namelijk niet alleen lastig om een nieuw geschikt paard te vinden, maar ook om een paard te verkopen. Zelf heb ik inmiddels niets meer om te verkopen, maar ik heb dit paard wel onder de aandacht van Adin gebracht, heb er dus totaal geen belang in of bij verkoop.
Ze zocht een groot braaf paard en dat is deze. Imo is het een paard waar iemand (hoeft niet perse Adin te zijn) heel veel plezier aan kan beleven, met name door zijn karakter.
Verder kan je best negatieve dingen over dit paard bedenken als je 'm ziet of in dit geval op een filmpje ziet. Hij is met name nogal groot en slungelig. Er is nadat hij beleerd is, niet heel veel mee gedaan. En dat is nog goed te zien.
Een ding heeft hij alleen niet en dat is ataxie. Ik ken het paard al van veulen af aan en dat heeft hij absoluut niet.