Mikkie schreef:Vriendin belde me, die had ik ook het filmpje laten zien en ze feliciteerde me met mijn eerste echt eigen paard. Vrees dat ik na dag 1 van de proefweek al weet wat de uitkomst gaat zijn.Ik ga dinsdag meteen de da bellen voor de keuring. Ben er alleen nog niet uit of ik alleen klinisch laat keuren of dat ik haar ook op de foto zet. Ik ken haar vanaf haar geboorte, dus dat wat zich geopenbaard heeft heb ik mee gekregen.
Begin eens met een klinische keuring. Om heel eerlijk te zijn; als dat aanleiding geeft voor foto's, zou ik al afhaken. Geen handvol maar een land vol. De ellende van een ander kun je altijd nog wel op gaan knappen.......
Ik ga dinsdag meteen de da bellen voor de keuring. Ben er alleen nog niet uit of ik alleen klinisch laat keuren of dat ik haar ook op de foto zet. Ik ken haar vanaf haar geboorte, dus dat wat zich geopenbaard heeft heb ik mee gekregen.

Dat bos/gedeelte van het bos sla ik voorlopig even over!
Hij had een bloot bovenlijf..) Hij was blijkbaar een middeleeuwse trainingssessie oid aan het doen, want teon wij een paar meter verder waren ging hij verder met zijn "training". Steeds op dat bepaalde stukje voor z'n hut op en neer rennen al zwaaiend met dat zwaard