Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rocymax schreef:Ik leef weer echt ontzettend met jullie mee allemaal, wat liggen momenten van geluk en dan toch weer tegenslag dicht bij elkaar.![]()
Diep respect voor jullie
VivaLaVida schreef:Ik heb in november een quartermerrie gekocht, die eerst erg last kreeg van haar nek/rug, fysio geweest.. toen begon ze met steigeren, toen kreeg ze een einschuss been, daarna is het andere been nog een keer dik geweest vanwege een wondje... en nu kan ik eindelijk weer met haar rijden sinds een paar weken. Voor het eerst dat we echt wat kunnen doen, en haar bespiering begint nu ook helemaal te veranderen, ze zit eindelijk weer lekker in haar vel! Nu dus hopen dat het zo blijft, ze is rechtsom nog steeds moeilijk, zat daar erg vast, maar dat word steeds soepeler.. tevens waren haar broekspieren erg kort, dus nu steeds voorwaarts rijden om haar ruimer te laten lopen en ze op te rekken.... Ze was bij mij in het begin erg ongelukkig, ook omdat ze erg moest wennen en dan al die ellende, en nu begint ze eindelijk helemaal op te fleuren!!