Ik heb haar zoon 6 jaar gereden daarna is ze verkocht door de eigenaar, bij nieuwe eigenaar mocht ik haar ook rijden maar al snel hebben zij haar doorverkocht en was ik haar kwijt.
Een tijd later heeft eerste eigenaar haar opgehaald in hoefbevangenstaat etc en contact met mij opgenomen of ik interesse had, ik heb haar gekregen en laat haar nooit meer gaan
Heb in die tijd op 4 verschillende plaatsen gestaan met haar ( heb haar al weer bijna 4 jaar) en nu eindelijk de juiste plaats voor zowel haar als mij gevonden
We zijn begonnen bij een relatief luxe stal maar al snel bleek dat dit niet ging werken, vervolgens doorverhuisd naar een plek dichterbij huis hier mocht ze niet de weide in, daarna is ze verhuisd naar een plek waar ze 4 uurtjes de weide in mocht en mevrouw werdt steeds minder vrolijk. Uiteindelijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en een man gepmt via bokt die ik kende van onze eerste stal en daar staat ze nu. Het is allemaal geen luxe maar mijn pony is vrolijk en naar jaren weer hengstig geworden. Ze zit dus echt goed in haar vel en dat doet mij goed.Het is een inmiddels 20 jarige western gereden fjordenmerrie
Ik rijd haar nog steeds, en ben haar nu weer wat meer aan het oppakken omdat ik graag nog lang van haar wil genieten
En nu ga ik alle berichten die zijn geplaats lezen