ik ben zo bang!! dit zijn geen grapjes meer :(:(

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:32

wij begrijpen elkaar!!!!! valt het nog meer bokkers op? of????

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:46

ja, nu zie ik t ook.. khad nog niet verder gekeken naar de berichten of het profiel Geld, geld!

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:54

gelukkig dat er ook nog bokkers zijn die tussen de regels door kunnen lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!
in het begin kwam het bij mij geloofwaardig over, maar hoe meer ik las, hoe meer twijfels ik kreeg

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:13

Ik dus ook...triest hoor

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:15

hehe eindelijk worden we wakker dat zijn er dus nu 4! ankie1 dosator,gerbenfroh,en ladyfilou!

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:54

wat mijn opvalt is dat ze in haar eerste bericht schrijft, ik heb de hele nacht bij de wei gezeten maar niemand kwam, yeah right haar ouders zullen haar 15 jarige dochter alleen bij een wei zetten die zit te wachten tot de paardemoordenaar komt

Livado

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:02

ik vind het ook niet helemaal kloppen !
sommige dingen komen heel erg ongeloofwaardig over.........
en idd......die ouders zouden er toch ook wat aan doen ofzo ??
beetje vaag allemaal

dosator

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:02

isabelle schreef:
wat mijn opvalt is dat ze in haar eerste bericht schrijft, ik heb de hele nacht bij de wei gezeten maar niemand kwam, yeah right haar ouders zullen haar 15 jarige dochter alleen bij een wei zetten die zit te wachten tot de paardemoordenaar komt

nou zo dacht ik er dus ook over

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:39

ja.. zo kwam dat ook bij mij over ik dacht echt ehm?! miden in de nacht in de wei zitten dat laten je ouders echt niet toe Verward maar laten we niet teveel denken.. zometeen is het echt waar en als dat wel zo is is t vreselijk om dit dan te lezen voor haar..

LadyFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:42

dosator"]
[quote="isabelle schreef:

nou zo dacht ik er dus ook over
[/quote]
ja, dat is opzich wel vaag.. als je nou 20 zou zijn.. ok.. maar als t echt zo zou zijn, neem je toch ook iemand mee??

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 00:33

ik kom dit topic zojuist pas tegen, heb alleen haar berichten gekregen en hoe meer ik las hoe vager ik het vond, met de zelfde redenen als jullie paar hierboven. bovendien heeft dat meisje hier al heeeeel lang ineens niet meer gereageerd?! omdat de lol er vanaf is? Verward
het is zeker errug als dit allemaal echt waar is, maar...sommige stukken, nee daar geloof ik niet in, ik ben ook 15, maar weet toch zeker dat ik 's nachts niet alleen naar de pony's hoef te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 00:49

Hola, maar wat als het nu echt waar is?
Staan jullie dan wel vooraan in de rij om je excuus aan te bieden?
Ik wel, want ik vond het van het begin al een wazig verhaal en heb daarom niet eerder gereageerd. Nu iedereen opeens z'n twijfels heeft ben ik wel iemand om te zeggen: als het waar is veel sterkte, en anders, het heeft ons wel 13 pagina's zoet gehouden.

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 12:38

Je weet inderdaad niet zeker of het niet waar is he.....
Als het wel waar is en ze leest dit,is dat wel heel erg voor haar.
Ook ik heb mijn twijfels gehad,vanaf het begin af al,maar ik dacht,die zijn vast onterecht omdat iedereen het geloofde.Ik vond bijvoorbeeld de foto van de pony onder het zeil niet op de pony lijken die zij zei dat het was.
Maar ik denk toch dat het wel waar is,waarom zou ze het anders zeggen?Wat is daar nou grappig aan.....?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:22

aandacht.... maar als het wel waar is, dan zou ik mijn excuses wel aanbieden, ik was dit zo aan het lezen en dacht, slikken ze dit nu allemaal voor zoete koek? totdat ik de laatste paar reacties las...

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:34

Je bent ziek in je hoofd als je zoiets gaat verzinnen. Ik heb het wel gewoon geloofd, en ik neem nog steeds aan dat het gewoon waar is.. Het heeft toch ook in de krant gestaan?

Ben alleen wel benieuwd hoe het de 17e was bij die paranormale vrouw...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:45

O

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 15:45

Wat zouden jullie doen als jij aleen op stal ben en je wordt gebeldt door je stalker???wachten totdat er iemand anders op stal is ??? of met andere woorden ow laat hem maar afmaken want ik durf niet aleen als 15 jarig meisje?? Boos! Boos! En denken jullie nou echt dat mijn ouders er niks aan hebben gedaan??Natuurlijk hebben me ouders er alles aan gedaan om dit te stoppen en te achterhalen wat die stalker hiervan de lol er in ziet.Mensen nu heb ik een vraag aan jullie:Wat zouden jullie doen als het om een dier gaat waar jullie zelf heel veel van houden dat alles voor je beteken, Laten jullie dit dan zonder meer toe dat dit dier zonder meer wordt mishandelt en misbruikt en op een beestachtige manier wordt afgemaakt??? Het doet mij veel verdriet dat jullie dit gewoon onzin vinden dat jullie gewoon zeggen dat ik dit allemaal zit te verzinnen. Verdrietig En ik reageerde een tijdje niet op mijn topic omdat ik gewoon niet wist wat ik moest zeggen..Op jullie REACTIES Dat jullie vinden dat ik dit doet om aleen maar aandacht te trekken

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 15:47

Mijn volgende afspraak is op 16 januari mareska en ja het heeft in helleboel kranten gestaan en is 3dagen lang op het nieuws geweest...Ik heb de videobanden nog thuis liggen

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 15:48

Sorry hoor, maar ik kwam dit topic pas vandaag tegen en ik vond het eigenlijk direct een heel scheef verhaal...
Om dezelfde redenen als ankie1 & co.

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 15:53

Nou dank je wel dan.... Verdrietig

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:16

Als straks blijkt dat het wel waar is, ben ik de eerste om mijn excuses aan te bieden. Ik vind het alleen raar dat je een hele nacht alleen bij je pony gaat zitten. Dan zou ik op z'n minst toch eerst even m'n ouders bellen. Ik zou nooit alleen een nacht bij mijn pony mogen blijven. en al helemaal niet bij zoiets...

DaiSyJaCcO

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 16:20

ja maar wat zou jij doen dan?? als je in 1x gebelt wordt ..Dus jij zeg dus nu dat jij liever je paard wil laten afmaken?? NOU IK NIET. Ik ben van schrik zonder na te denken naar de wei gegaan omdat ik zoveel van me paard hou..Het is overal op het nieuws geweest dat het waar is en dan geloven jullie me nog niet.....

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:32

DaisyJacco, ik volg dit topic al een behoorlijke tijd, maar heb nog nooit gereageerd.
Aan de laatste reacties te lezen is er nogal wat twijfel over je verhaal.
Je schrijft zelf dat het uitgebreid in het nieuws is geweest; zou prima kunnen, ik heb het nieuws niet zo gevolgd.
Je zou natuurlijk hier wat artikelen kunnen plaatsen, al zou het alleen maar zijn om je eigen gelijk te bewijzen Knipoog

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:34

Ik zeg helemaal niet dat ik liever mijn paard af zou willen laten maken. Tuurlijk niet!
Ik vind het alleen zo vreemd dat jou ouders dat toelaten.

ankie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:35

daar ben ik het helemaal mee eens !
ik geloof er nog steeds geen f... van! als je alles goed leest en tot je door laat dringen klopt er gewoon iets niet! einde topic