Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dosator"]
[quote="isabelle schreef:wat mijn opvalt is dat ze in haar eerste bericht schrijft, ik heb de hele nacht bij de wei gezeten maar niemand kwam, yeah right haar ouders zullen haar 15 jarige dochter alleen bij een wei zetten die zit te wachten tot de paardemoordenaar komt
En denken jullie nou echt dat mijn ouders er niks aan hebben gedaan??Natuurlijk hebben me ouders er alles aan gedaan om dit te stoppen en te achterhalen wat die stalker hiervan de lol er in ziet.Mensen nu heb ik een vraag aan jullie:Wat zouden jullie doen als het om een dier gaat waar jullie zelf heel veel van houden dat alles voor je beteken, Laten jullie dit dan zonder meer toe dat dit dier zonder meer wordt mishandelt en misbruikt en op een beestachtige manier wordt afgemaakt??? Het doet mij veel verdriet dat jullie dit gewoon onzin vinden dat jullie gewoon zeggen dat ik dit allemaal zit te verzinnen.
En ik reageerde een tijdje niet op mijn topic omdat ik gewoon niet wist wat ik moest zeggen..Op jullie REACTIES Dat jullie vinden dat ik dit doet om aleen maar aandacht te trekken