Amy77 schreef:Agosh, wat een aandoenlijke slungel. Fijn dat het gelukt is en jij hem dat fijne huis kan geven
Wat die knieoperatie betreft, niet netjes dat ie t niet gemeld heeft, maar eerlijk is eerlijk, hij 'wilde hem naar de slacht doen' en jij wilde hem koste wat kost kopen..om hem dat goede thuis te geven en zo te horen krijgt hij dat ook perfect
Ben erg benieuwd naar over een paar maandjes, vast een heel ander paardje..veel geluk en plezier met Dizzy (ojee, zou je hem wel die naam laten houden???? hihi, mijn ervaring is dat ze hun naam eer aan gaan doen)
Ik vind het ook geen probleem verder dat hij het niet gezegt heeft, natuurlijk was het wel zo netjes geweest, maar ik weet dat ik een 'slacht paard' heb gekocht en dat daar dus het een en ander aan kan mankeren. Het litteken kan ik niet vinden, al zit hij wel al dik in z'n vacht dus misschien dat het daar aan ligt.
Ik heb ook alleen via via gehoord dat hij geopereerd zou zijn, maar ik zou het wel fijn vinden als ik er vanuit kan gaan dat als de fokker zegt dat hij niet geopereerd is dat dat dan ook niet zo is.
Verder is het heerlijk om te zien hoe hij zich hier thuis gaat voelen, ik zal eens nieuwe foto's maken als het niet zo hard regent als nu. Vanmorgen ging hij voor het eerst met de kudde mee helemaal uit z'n dak toen ze de wei in gingen. Heerlijk om te zien, en hij loopt voor een kneus echt super netjes!

Wat betreft zijn naam, ik weet nog geen betere en dizzy is inmiddels wel ingeburgerd.
En iedereen weer bedankt voor jullie berichtjes..