Mijn oude maatje die al meer dan 12 jaar aan mijn zijde staat? Al zou ik er 20 miljoen voor krijgen, zulke vriendschap en affectie is prijsloos .
De andere paarden die ik heb gehad, wel. Die zijn ook uiteindelijk verkocht geweest, helaas niet voor het miljoen . Maar dan wel enkel als ze een goede thuis krijgen, ik zou ze niet kunnen verraden.
krnn
Geplaatst: 12-06-10 22:43
me pony niet die heb ik al jaaaaaren. Op welk adres kan ik mijn paard afleveren
Jody_Deejay
Geplaatst: 13-06-10 00:00
Jaa hoor, Ingepakt en wel,,
Al hou ik ontzettend veelvan mn paardjes
Bopje
Geplaatst: 13-06-10 00:11
Misschien, want we hebben het geld wel nodig, maar op 1 voorwaarde: Ik mag haar verzorgen, berijden, zien wanneer ik wil, en als ze weer verkocht word, is dat aan mij. Dus eigenlijk hetzelfde als dat ik haar nog had, alleen dan is ie van iemand anders Mijn vader zou zeggen ja, toch zeg ik nee.
tranen met tuiten, maar voor een miljoen knoop ik er een mooie grote rode strik omheen en mogen ze 'm meenemen. als ze zo veel voor 'm kunnen betalen, zullen ze vast héél goed voor 'm zorgen!
Als ik een paard zou hebben, zou hij voor dat bedrag zeker weggaan
HeleneDas
Geplaatst: 13-06-10 19:29
Ik verbaas me hoeveel mensen hun dieren toch weg zouden doen want ik zou dat niet kunnen maar ze durven wel uit te komen voor hun mening. Maar ik kan het echt niet en ook niet voor 3 miljoen of 100 miljoen
missd27
Geplaatst: 14-06-10 14:45
ik zeg altijd..Mijn paard gaat voor geen miljoen weg..al moet ik er krom voor liggen..je weet nooit hoe je paard het zal hebben bij een ander..of het moet bij een bekende zijn..maar verder voor geen miljoen idd ben er veel en veels te gek mee.. dat zullen er wel meer vinde..
Hommage
Geplaatst: 14-06-10 14:46
ik écht nooooit van m'n leven , voor hoeveel dan ook, maar m'n ouders denken daar anders over....
ik denk dat ik men paardje ook niet zou weg doen... maar realistisch... denk ik dat ik het toch zou overwegen...
gretoes
Geplaatst: 14-06-10 14:49
nou zeker weten! diezelfde dag dat ik dat zou krijgen zou ie weg zijn!!! ik hou echt mega van hm, en hij gaat niet gauw weg, maar één miljoen....... dan houdt het toch op....
Ja de mijne gaat ook, wel naar een goed thuis, maar als je zoveel geld ervoor geeft zal dat ook wel. ik koop er wel een paar voor terug en die worden ook wel weer lief.
E_Nalanta
Geplaatst: 15-06-10 17:10
Never nooit, ik zou niet gelukkig kunnen zijn met zoveel geld maar zonder m'n 2 paarden. Écht niet.
x__Danielle
Geplaatst: 15-06-10 17:11
zekerweten! hoe lief die ook is!!
Bacardyx
Geplaatst: 16-06-10 13:36
neee, zou ik echt niet kunnen behalve als hij op superplek zo komen
magictwist
Geplaatst: 14-10-10 14:26
weetje hoeveel je kan met een miljoen !! hahaha en inderdaad als ze zoveel voor me paardje over hebben.,.. zorgen ze er ook echt wel goed voor hoor!!
met heel veel verdriet en moeite....JA ik zou het doen, en idd nog met n strikje erom afleveren ook. ben gek op mn vlekkie, maar met 2 opgroeiende kids is een miljoen niet verkeerd , dat kunnen ze heel goed gebruiken in de toekomst,en de toekomst van mn kids is me dan toch meer waard dan mn vlekkie.......
_Pleasure_
Geplaatst: 14-10-10 14:42
Normaal zou ik meteen ja zeggen tegen een miljoen, maar ik heb Magic gekocht aangezien de eigenaresse het heeeeel erg zou vinden als ie verkocht zou worden aan een vreemde, zodat ze niet weet wat er met hem gebeuren zou! Ze is ongeneeslijk ziek en daarom heb ik hem gekocht nadat ik er ruim een jaar de verzorgster/ bijrijdster van ben geweest...gewoon omdat hij ten 1e een moordpaard is en ten 2e om haar gemoedsrust te geven in haar laatste tijd...
Dus nu zeg ik NEE tegen een miljoen!! Magic is mij te veel waard!!!