Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoycexLynn12 schreef:Wat dat betreft geloof ik zeker dat paarden van elkaar afscheid nemen!
MarcoBorsato schreef:Hoe bedoel je? Bedoel je wanneer ze op het terrein van de slager zijn, of wanneer ze van stal weggaan? Toen Vladimir werd weggebracht, had hij pijn. En het leek wel of de andere paarden in de kudde al afscheid hadden genomen. Mijn lief, een supersociaal paard stond de laatste 2 dagen in zijn eentje. Zelfs zijn grote broer stond niet meer bij hem. Dus in die zin denk ik dat ze wel wisten dat Vladimir dood ging. Maar dat kan ook instinct zijn. In het wild worden zwakke paarden ook niet bij de kudde gehouden.
Vesceron schreef:MarcoBorsato schreef:Geweldig dit. Er is dus een meisje op bokt dat serieus denkt dat wanneer ik mijn paard naar de slacht breng, ik een stukje meevraag.
![]()
![]()
Volgens mij heeft datzelfde meisje mij net een boze PB gestuurd over mensen die vlees van hun eigen paard meevragen![]()
Denk dat ze jou dan bedoelde
Citaat:@lestria, ik weet niet hoe je er bij komt dat een groot paard eerst in stukken gezaagd gaat worden, maar ik heb mijn paard in zijn geheel in de oven zie liggen hoor.