Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
russel schreef:chinou schreef:Als iemand het faxnummer weet dan hoor ik dat graag, dat wil ik nog wel doen als laatste.
Waar google toch wel niet goed voor is..![]()
Publi Force
Kelvinring 44
2952 BG Alblasserdam
Postbus 229
2950 AE Alblasserdam
T: +31(0)78 - 652 2700
F: +31(0)78 - 652 2701
E: info@publiforce.nl
Beljaars schreef:*Weet je dat het email-adres van Horsimo uitgegeven door PubliForce niet te gebruiken is. Dit adres is ledenservice@publiforce.nl. Ik heb mijn abonnement 3x per mail opgezegd, in januari, in september en in oktober.De box zit al vanaf januari vol en wordt nooit gelezen. Dus vragen of afmeldingen komen nooit aan.
*Weet je dat bij iedereen de automatische incasso voor verzendkosten a 19,95 rond 6 oktober j.l is geind. Dit is 4 maanden te vroeg!! Ook na telefonisch verzoek, wordt dit bedrag niet teruggestort. Je moet dit zelf regelen bij de bank!
*Weet je, dat je het abonnement alleen kunt opzeggen, door een aangetekende brief te sturen. Het adres op de post van Horsimo is hiervoor niet geschikt. Het juiste adres krijg je alleen na specifieke telefonische aanvraag. Dit heb ik gedaan. Opzeggen kun je doen via: Ledenadministratie PubliForce, Postbus 63, 2900 AB Capelle aan de IJssel.
Al deze informatie heb ik vandaag gekregen na telefonisch contact met Publiforce. Ik heb gesproken met mevrouw J. de R.

Fanny_1988 schreef:Hallo Allemaal,
Ik heb gekeken of er bij mij ook afgeschreven was. Bij mij is er door publi force bv 04-05-2009 afgeschreven € 19.95. Voor de rest niks. En volgens mij heb ik dit abonnement nu ongeveer 1 jaar als ik me niet vergis. Ik had hem in ieder geval al wel voor 04-05-2009.
Haha!