klomp schreef:Even off topic, maar wat heb jij prachtig haar zeg [***]!!
Nou dankjewel zeg!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
josienJ schreef:Licht eraan, Mijn paardjes staan nog steeds bij de oude ijgenaar. & als die er een miljoen op bood. & Ze blijven daar staan & ik verzorg ze.. HEEL Misschien. Ik Hou van mijn beesten.
& Als je je paard dan verkoopt, Dan is het geen echte liefde. Dat je dat weet!
Eigenlijk, ik verkoop geen een van mijn dieren!
josienJ schreef:Licht eraan, Mijn paardjes staan nog steeds bij de oude ijgenaar. & als die er een miljoen op bood. & Ze blijven daar staan & ik verzorg ze.. HEEL Misschien. Ik Hou van mijn beesten.
& Als je je paard dan verkoopt, Dan is het geen echte liefde. Dat je dat weet!
Eigenlijk, ik verkoop geen een van mijn dieren!
)?
Sedaru schreef:Vind de mensen die nee zeggen enigszins naïef..
Begrijp dat een ieder ontzettend veel van zijn/haar paard houdt, ook ik zou het verschrikkelijk vinden als ze weg zouden gaan. Maar voor een miljoen (en ook minder) gaan ze echt weg.
klomp schreef:En als hij de andere dag dood in zijn stal ligt, had je gewenst die miljoen te hebben aangenomen

Twiggy2008 schreef:klomp schreef:En als hij de andere dag dood in zijn stal ligt, had je gewenst die miljoen te hebben aangenomen
Dat ligt er aan hoe belangrijk jij dat miljoen vindt.![]()
Ik ben er niet mee bezig. Ik hoef niet rijk te worden in het leven d.m.v. veel geld. Als ik maar gewoon kan leven, ben ik al heel tevreden. Samen met mijn kind, mijn paard en mijn andere huisdieren.![]()
Ik hoef helemaal geen miljoen, een kasteel, 3 dure auto's en een kudde paarden achter mijn huis.![]()
Geef mij maar mijn gezellige huisje met degenen waar ik al jaren van hou.
Naief??? Nou, ik geloof niet dat dat er iets mee te maken heeft in mijn geval.![]()
Meer dat ik de waarde weet van dingen die er ECHT toe doen in het leven.![]()
Voor mij althans. Dat kunnen anderen echt niet voor mij gaan bepalen. Zou helemaal lekker zijn.
Mooi gesproken!
Voor een miljoen kan ik een boel leuke dingen doen. Maar als ik de persoon die het aanbied ken en ik weet dat het dier niet goed terecht komt mag ie me nog 10 miljoen bieden... Dan gaat ie niet.