Ben er erg blij mee, alleen kan ze thuis niet showen door aan te trekken want heb ook hier geen laarzentrekkers liggen, om maar niet te spreken hoe ik ze weer uit ga krijgen he
Daisies
Geplaatst: 23-11-09 22:40
liefhelietje schreef:
Ben toch blij met het kleurtje dat ik net bij jou heb opgehaald WBC
Beetje saai vergeleken met de andere laarzen
WinBinChes
Geplaatst: 23-11-09 22:41
Ja hahaha, ach we hebben even lekker gelachen in ieder geval
liefhelietje
Geplaatst: 23-11-09 22:43
daisies schreef:
liefhelietje schreef:
Ben toch blij met het kleurtje dat ik net bij jou heb opgehaald WBC
Beetje saai vergeleken met de andere laarzen
Dat wel, maar ik zie mezelf toch ook nog niet helemaal met die andere laarzen lopen Voor mij zijn ze bijzonder genoeg
Ik heb 1 paar zwarte chaps met lak jachtkap, één paar lichtbruine springlaarzen en mijn zwarte kroko dressuurlaarzen zijn in de maak. Niet echt over de top maar wel net iets anders. Ik wil nog wel graag een paar ''gekke'' met een leuke kleurtje ofzo.
Arielle_
Geplaatst: 24-11-09 00:50
Hoe duur zijn die polo laarzen van derby Marije? Zijn super mooi zeg
Yellomofoon
Geplaatst: 04-12-09 03:37
Yellomofoon schreef:
ik heb eindelijk mijn laarzen besteld! heb ze binnen 3 weken want moesten een beetje op maat worden gemaakt Derby softjumpers met lak neusje & jachtkap + swarovski steentjes
ze zijn binnen, ga ze hopelijk morgen ophalen als we in nederland raken! ben benieuwd of ze me passen!
Anoukie, ik vind die middelste van Derby ook erg gaaf, als ie niet meer glimmend is dan hier op de foto
Anoniem
Geplaatst: 05-12-09 11:23
Deze foto;s heb ik gehaald van de site van vanmeerwijkruitersport. Hier heb ik mijn laarzen ook besteld. De eigenaresse heeft enorm veel voorbeelden en kan enorm veel ideeen aandragen.
dit vind ik een ontzettend sjieke laars van Petrie! als ik weer cognac zocht was ik zeker voor deze gegaan!!
Van Derby ben ik zelf niet zo kapot, vind de nieuwe gebogen jachtkap wel erg sjiek, maar het lak oogt altijd zo plastic. Ook vind ik de jumpers veel te slap en ziet het eruit als een sok, leuk voor het springen,dat wel
chaps van Konigs, ook niet mijn smaak vind de stiek zo breed.
en zwarte crocodillenleren en toch zijn bruine veeeeeeeeeel mooier
Mooie combo's! Nu is de veter en rits zowiezo niet mijn favo model. Ik vind het gewoon niet mooi. Ze zitten wel onwijs lekker, maar ik ga dan liever voor de Polo of gewoon het helemaal gladde model met eventueel rits schuinvoor.
Het model van petri spreekt me helemaal niet aan. Gewoon niet mijn smaak. Ik vind de voet niet mooi. Ze worden er lang van door hoe ze gesneden en gestikt zijn. En met voetmaat 41 ben ik daar allergisch voor Hoewel ik de zwart witte versie wel mooier vind deze bruine.
De Konigs zijn erg gaaf!
Derby komt op de foto niet tot zijn recht. In het echt zijn ze veel mooier en chiquer. Maar kan ook komen door het veter en rits model di eik persoonlijk niet zo mooi vind.
die petrie is in het echt zoooo mooi. heb ze gezien bij de petrie zelf. de mijne zijn nogsteeds niet binnen. dus hoop maandag want zit echt met spanning hihi