Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Muudie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 20:54

_nicky1_ schreef:
niet echt bijzonder , maar een groep van ongeveer 20 mountainbikers , die heel hard riepen dat wij aan de kant moesten gaan , en op ons eigen pad moesten gaan rijden,terwijl er een paar meter verderop een bordje stond met 'ruiterpad verboden te fietsen'.

Ja idd ik kom ook altijd moutainbikers tegen, ze denken altijd voorrang te hebben.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 20:57

_nicky1_ schreef:
niet echt bijzonder , maar een groep van ongeveer 20 mountainbikers , die heel hard riepen dat wij aan de kant moesten gaan , en op ons eigen pad moesten gaan rijden,terwijl er een paar meter verderop een bordje stond met 'ruiterpad verboden te fietsen'.

Oftewel, jullie hebben de paarden overdwars op het pad gezet en de stoute mountainbikers aan de oren meegetrokken naar dat paaltje? Om ze daarna te vragen op hun eigen pad te gaan rijden :D

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:28

Hahaha erg grappig dit topic, wel erg veel blote mensen zeg. Gatver.

Ik reed alleen op de hei/zandverstuiving en waren de militaren ook aan het oefenen met een apatcie ofzo? zo'n grote helicopter. Gingen ze me gewoon volgen :\, me paard werd er helemaal ril van dus stak me middelvinger op en toen gingen ze weg. :D

Owja en op een andere zandverstuiving een bruidspaar wat foto's aan het maken was. Die jurk vond me paard erg eng. :))

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:30

Anne Marie schreef:
Niet op het ruiterpad, maar gewoon in de berm langs de kant van de weg: wielrenner met een heel heftige spetterpoep-aanval. Hij ging vlak voor me vol in de remmen en kon nog net op tijd zijn broek op zijn enkels trekken. Ik moet zeggen dat ik na de eerste schok van zulke witte billen en aanverwante zaken wel heel hard moest lachen. :D

_O- :')

O mijn god wat erg!

Dit topic is echt te grappig! :D

_Charlotte

Re: Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:32

Mensen met een buggy, die over een boomstam hindernis probeerde te klimmen. Erg fijn als je in volle gallop de bocht om komt..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-09 21:34

Gelukkig woon je niet bij mij in de buurt, mijn paard dat over een boomstam moet duurt minstens net zo lang en biedt een nog veel idiotere aanblik :P

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:34

Een man met een ijscokraam die vind dat hij midden op het ruiterpad mag gaan staan :')

Om vervolgens reacties van mensen te krijgen dat je met je 'stinkbeest' maar heel snel moest doorlopen omdat ik hier niet mocht rijden.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:42

Haha, ik heb ook weleens wandelaars op het ruiterpad gehad. Paar oude dametjes.
Kwam ik ook heel hard aan, staan ze daar te schreeuwen "Een monster, een monster!!! Wat moet dat hier??"
Euh, mevrouw, het is toevallig een ruiterpad!

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:45

Een zoenende man en vrouw en hielden zich ook met andere zaken bezig :o , (zichtbaar in de bosjes) die super hard weg rende toen ze mij stappend voorbij zagen komen :+

uniong

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:45

mountebikers die riepen dat we aan de kant moesten wandelaars die zeggen dat je paard stinkt boomstammen best lastig als je een paard bij hebt wat niet meer mag springen

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-09 21:46

diesuus schreef:
Stelletjes, moeder zwijn met jongen, crossers, homo's in beslagen autotjes, fotoshoot van stelletje de standaard dingend dus.

Maar het aller vreemste een man op een brommer met zijn helm nog op langs het ruiterpad, stond met zijn rug naar mij toe en ik dacht ik ga echt niet van het ruiterpad af reed dus vlak langs hem en op het moment dat ik er naast ben dacht mijn paard (fjord denkt dat alles eten is) he!!!! wat heb jij daar in je handen en wou een hap nemen :D Ik heb er nog nooit eentje zo snel zien krimpen en man viel bijna van zijn brommertje.

Ook wel eens een vent die begon over mijn paard dat ie die zo mooi vondt en gaat paard aaien en ff later is die mijn been aan het aaien, ik gaf paardje van schrik een schop en we vlogen in galop weg maar niet voordat hij even lekker bokte richting die man.

Karin.

ps maar die olifant hoop ik niet tegen te komen hoor.(zeker geen roze)

getverdamme wat een sneeky manier om een meisje te betaste

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 08:26

Lilian__ schreef:
Hahaha erg grappig dit topic, wel erg veel blote mensen zeg. Gatver.

Ik reed alleen op de hei/zandverstuiving en waren de militaren ook aan het oefenen met een apatcie ofzo? zo'n grote helicopter. Gingen ze me gewoon volgen :\, me paard werd er helemaal ril van dus stak me middelvinger op en toen gingen ze weg. :D

>;) Dus jij jaagt een helicopter weg met je middelvinger.....het ultime verdedegingswapen :D Je hebt helemaal geen wapens nodig om je te verdedigen tegen zo'n ding....gewoon je middelvinger opsteken _O- _O- :') Maar wel aso dat ze je paard op stang joegen :(

Lilian__ schreef:
Owja en op een andere zandverstuiving een bruidspaar wat foto's aan het maken was. Die jurk vond me paard erg eng. :))

Ben ik ook wel eens tegen gekomen...ze vroegen of de bruid op mijn paard mocht voor een paar foto's.Mocht wel hoor,was enorm lief en braaf paard :D Dus ergens in een trouwboek moet mijn paard nog staan met bruidje op zijn rug :j

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 08:28

Tinky12, ja maar het was echt stom want als ik door het bos ging volgende me ze ook en toen kwam ik weer op een open vlakte en werd me paardje weer gek van dat lawaai en stak ik me middelvinger op want was zo saggie. En toen gingen ze weg. :D

Wel super braaf van je paardje zeg! Met die jurk.

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:11

Vandaag kwam ik, rijdend in een vredig galopje, 2 vissers tegen die het complete ruiterpad bezaaid hadden met allemaal spul. Paard vol in de remmen en het allemaal vréselijk eng vindend zijn we met een grote bocht (ze hadden wel wat weggehaald, maar dat ging hem niet worden ;)) via de bosjes erlangs gereden

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:15

Een naakte man :+
Ik reed heerlijk in een sukkeldrafje , staat er ineens een man met hele lange jas op het ruiterpad.
Ik terug naar stap en toen ik heel dicht bij hem was deed hij zijn jas wijd open :oo
Ben maar door gereden en tijdens het passeren hem een tik met mijn zweep verkocht. }> Is ie helemaal gek geworden !
Daarna uiteraad in volle galop weg , moet er niet aan denken dat hij ook nog eens achter me aan zou komen in zijn nakie

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:22

mickydo schreef:
Een naakte man :+
Ik reed heerlijk in een sukkeldrafje , staat er ineens een man met hele lange jas op het ruiterpad.
Ik terug naar stap en toen ik heel dicht bij hem was deed hij zijn jas wijd open :oo
Ben maar door gereden en tijdens het passeren hem een tik met mijn zweep verkocht. }> Is ie helemaal gek geworden !
Daarna uiteraad in volle galop weg , moet er niet aan denken dat hij ook nog eens achter me aan zou komen in zijn nakie

Dan sloeg je m misschien op z'n piemelotje _O-

Haha echt te leuke dingen staan er weer tussen :))

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:23

HEB JE HEM ECHT MET JE ZWEEP GESLAGEN? :')

Een potloodventer aanvallen met een zweep, géniaal! :')

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:29

Ik reed laatst over een smalle dijk met heel hoog gras. M'n 2 vriendinnen reden achter mij. We gingen net in galop toen er ineens twee mensen midden op ons (smalle) pad lagen! Ik roepen naar die mensen! Mijn paard schoot voorlangs, over de heeele stijle heling, en het paard achter mij sprong zo over de vrouw heen. Het achterste paard had geluk, die kon gewoon door.
Zo, wat ben ik geschrokken!!

Zat een tijdje geleden ook in galop op een bospad en paard wilde niet meer stoppen. Ligt er ineens een mega boom op het pad, de bovenste tak was net zo hoog als dat ik zat. Nou is een boom op het ruiterpad niet zo gek maar toch wel erg eng als je paard niet wilt stoppen... ;-)
Gelukkig kon ik m door de bosjes heen sturen, pfff wel schrikken weer hoor!

Maar dat is allebei toch een heeel stuk beter als zo'n naakte man, haha! Misschien toch ook maar m''n zweep mee gaan nemen, voor het geval dat :-)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:35

Hihi de bokkers gaan voortaan gewapend op buitenrit. Hetzij met alleen hun middelvinger, hetzij met een goed lange dressuurzweep :))

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:37

of een longeerzweep, voor het geval dat die naakte man een klein gevalletje heeft, hihi :-)
Maar dan ook maar een sringzweep voor de grotere (echt enge)... haha!

DeniseES

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:37

_karin_ schreef:
HEB JE HEM ECHT MET JE ZWEEP GESLAGEN? :')

Een potloodventer aanvallen met een zweep, géniaal! :')

Whahaha nu je het zegt!!! Kinky :Y)

Misschien deed hij het er wel om ;) weet jij veel :P

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:46

WHAHAHA, k had even een rot moment tot ik dit las!
xx

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:48

Ja dan moeten we die met het handje op het uiteinde niet meenemen.. misschien kicken ze daar nog meer op :oo

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:49

Een naakte man.

Helemaal naakt, lag in het zand te rollen. :+ Hij stond heel gauw op toen ik aankwam, ik zwaaide nog even naar hem maar hij rende vlug weg. Geen idee waar zijn kleren waren. :')

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 18:52

Lag in het zand te rollen? :') _O-