Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pashon schreef:waarschijnlijk komt de haaruitval door het kwaliteitsvoer, een ander paard gaat in de rui en hij gooit zijn hele vacht eruit (nouja een stukje dan).
Maar het kan ook nog een nasleep zijn van de schimmel die die gehad heeft (is die helemaal van genezen inmiddels).
Jolliegirl schreef:beantsje ik geef je in grote mate wel gelijk.. want dit gebeurt óók in andere landen, dus waarom daar geen hulp, en hier wel..
men weet dat er iemand is die de paarden wil opvangen, en maakt daar dankbaar gebruik van.
maar.... zeg eens eerlijk.. wat vind je van deze foto?
is dit een normale gang van zaken in roemenie??
wees eerlijk...
hier kan ik nog mee leven...aan de foto te zien, de conditie van het paard...
maar komop zeg... wie laat nou een stumper zoals bovenstaan, staan als je die mee kunt krijgen en hem/haar een nieuw leven kunt gunnen.
roybrit schreef:Jolliegirl schreef:beantsje ik geef je in grote mate wel gelijk.. want dit gebeurt óók in andere landen, dus waarom daar geen hulp, en hier wel..
men weet dat er iemand is die de paarden wil opvangen, en maakt daar dankbaar gebruik van.
maar.... zeg eens eerlijk.. wat vind je van deze foto?
is dit een normale gang van zaken in roemenie??
wees eerlijk...
hier kan ik nog mee leven...aan de foto te zien, de conditie van het paard...
maar komop zeg... wie laat nou een stumper zoals bovenstaan, staan als je die mee kunt krijgen en hem/haar een nieuw leven kunt gunnen.
ik zag die bruine en me hart stond in de vensterbank wat een schrik
rockwitch schreef:Nu wel gelukkig, maar die zondag was hij toch wel beroerd. Arme schat. Maar ben echt blij dat hij het nu zo goed doet pashon. Ik maakte me echt wel zorgen om hem.