Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sashafierce

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:24

Ik schaam me er ook niet voor
ik ga gewoon boodschappen etc doen in mn rykleren. :D

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 12:37

Soms ga ik met openbaar vervoer naar mn paard en dan moet ik eerst met de stadsbus en dan overstappen bij het station. Ik doe gewoon net alsof ik ze niet zie! Want nagekeken wordt ik zeker, maar goed, er lopen ook genoeg "anders" gekleden mensen rond. En boodschappen doen terwijl ik net bij mn paard vandaan kom? Geen probleem! Alleen mn vriend wil dan niet meer met me gezien worden :D

Vroeger (lees 10 tot 15 jaar geleden) fietste ik altijd naar mijn verzorgpaarden. Gewoon in mn rijbroek, laarzen en soms met cap op (had geen snelbinders en aan het stuur was zo vervelend). Ook heb ik wel hele einden gefietst met een zadel op mijn stuur, tsja, je moet wat als je geen auto hebt.

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 14:29

ik schaam me er ook niet voor, als ik iets moet hebben loop ik er ook rustig de winkel of de stad mee in. *D boeje

_Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 18:04

Ik ben er eerder trots op dan dat ik me ervoor schaam *D
Alleen als mensen zo naar je kijken vind ik het vervelend :+
Dat doen sommige mensen namelijk ;)

peppalover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:06

hoi hihi ik heb dat ook als ik een boodschap ga doen in de supermarkt. Ik moet elke dag uitmesten omdat mijn paard echt 400 keer per dag piest :P en dan ga ik daarna meestal vlug om boodschap. Ik ruik dan echt gigantisch naar pies :o ik schaam me dan soms wel hoor en zie de mensen afkeurend kijken maar me...

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:12

Ik schaam mij er niet voor. Het boeit mij niet wat mensen van mij denken als ze mij zien lopen in mijn paardrijbroek. Er zei iemand hier boven iets over anders gekleden mensen. Daar wordt toch vaak ook niks over gezegt? Jammer dat mensen zo nu en dan zo flauw zijn om iets naar je te roepen maar trek mij er helemaal niks meer van aan. Van mij mag iedereen zien dat ik paardrij!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-09 20:00

Ja dat is ook zo. Soms zie je ook mensen lopen in oude gescheurde verfkleding enzo.

maritha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:06

Ik schaam me er ook niet voor.

Je ziet wel heel vaak mensen je aan staan te gapen.
Had ik ook een keer aan de kassa, die man die langs mij in de rij stond stond me helemaal te bekijken, ik zo hele hard tegen mijn vader, snap niet dat mensen je zo aan kijken als je een paardrijbroek aan hebt, als ik nu een trainingsbroek, of verfbroek aan had dan kijken ze je niet aan.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:28

haha, ik ging pas op stage, en toen had ik geen zin om daar pas mn paardenkleding aan te trekken, oftwel, een uur op de fiets, dwars door de stad :+

en na de stage, in mn paardenkleren naar de Mac Donalds :D

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:32

Nee hoor, waarom zou je je daarvoor moeten schamen? Een wielrenner of hardloper bijvoorbeeld loopt toch ook zo in zn outfit de supermarkt in.

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 21:33

Ja waarom zou jij je dan moeten schamen voor een paardrijbroek? Alleen omdat hij misschien een beetje vies is? Die schilders broeken die zijn dan eerder vies!

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 22:13

nou inderdaad, maar hoor of krijg nooit nare opmerkingen, en de enige die ik altijd zie kijken zijn jongens, of kinderen en die kijken je aan van "oohh zij zit op paardrijden" ... :D

piffgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:35

Ik vind het niet vervelend maar ik ben inderdaad wel bang dat mensen het vinden stinken... maar dat valt vast wel mee

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:41

Ik schaam me er helemaal niet voor. Laat die mensen maar lekker kijken.
Zoals hier al eerder op de pagina wordt gezegt: Er zijn zoveel mensen die er anders uitzien, dus waarom zouden wij niet mogen ?

ilovelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:41

Ik schaam me helemaal niet, loop gerust in het dorp in me paardenkleding enz..

Anders moet ik me 30x op een dag omkleden en daar heb ik ook geen zin in.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:45

Ik niet hoor, loop der makkelijk een hele dag mee over straat, ben der ook 1x mee naar school ff 5 min geweest was boeken vergeten in me kluis, en of ik moest met me zusje gaan en dan eerst omkleden of ik reed gewoon in 1x door, dus dacht nja boeiend ook eigenlijk dus was gewoon ff met me paardrijkleren op school, in de pauze dus nja zo onopvallend was het niet zegmaar :P
Heb er nooit een opmerking over gekregen, ook niet op dat moment.. maar het is niet iets wat ik nog een keer zou doen... :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:48

Het maakt mij ook geen snars uit. :+ Ik ga zovaak na mijn werk (op een manege in het weekend) nog even langs de supermarkt om wat te halen, en ik zal best es stinken. Nou en? := Ik trek het niet aan om in te gaan shoppen maar als ik het aanheb en ik moet ergens langs doe ik dat. Zit er totaal niet mee. :D

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:51

Om even naar de supermarkt te gaan is niet zo erg, maar door een winkelstraat vind ik niet echt kunnen..

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 09:59

Ik snap ergens ook wel weer dat mensen het niet vinden kunnen. Want het in je rijbroek lopen vinden ze vaak niet eens raar, maar de meesten vinden je dan gewoon stinken.
Ik kan me daar wel iets bij voortsellen, maar ik heb er gewoon schijt aan :+

jolin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:26

Ik heb het ook eens gehad, dat ze bij de supermarkt zeiden; bah dat vind ik zo stinken die paarden. Mijn antwoord was toen: Het heeft er alles mee te maken of je van paarden houd of niet, want ben je een liefhebber dan ruikt het zelfs lekker. Als ik iemand in rijkleren zie of ruik ben ik gewoon wat jaloers,ik kan er geen genoeg van krijgen, kom maar op.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 18:27

Ow daar geef ik niks om hoor! Was een tijdje terug met een vriendin bij de Mac, alle 2 in paardrijkleren. Komt er een groep van die puber ventjes voorbij, zegt er een 'ielll paaaarden'. Dus wat zegt die vriendin heel droog: 'pas op hoor of ik zadel je op!'

Die wist niks terug te zeggen :))

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 10:32

Dat boeit me echt helemaal niet!!
Boodschappen tandarts dokter, alles gebeurt met paardrijkeren aan hoor.
Heb wel een vriendin die dan niet naast me wil lopen omdat ze zich voor me schaamt, nou dan gaat ze toch lekker ergens anders lopen?
Maar vaak moet ik van de ene stal naar de andere en dan tussendoor doe ik boodschappen, is niet echt handig om dan tussendoor om te kleden :D

Dorindaikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 13:20

ik schaam me er ook niet voor ga gewoon ff een pak melk halen in de supermarkt ofzo ik zie wel vaker mensen in paardrij klereren lopen ;)

lollypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:13

Het ligt er aan waar ik loop, in de supermarkt vind ik het nooit echt een probleem maar als er allemaal van die nette mensjes lopen voel ik me wel eens ongemakkelijk maar goed m'n kleren stinken niet echt super erg dus is het nooit een ramp :o

Izmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:16

NEE, ik rij namelijk western :D