Zie je ook meteen wat ik fout deed met een zweep

Zit geen lusje aan, die lusjes zijn levensgevaarlijk als je zweep ergens achter blijft hangen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shanna schreef:Divine schreef:nouja, wel een handvat gedeelte, tussen dat kokertje en het polslusje, maar niet met een extra verdikking. Even kijken of er hier nog zo'n oud ding in de kast ligt, dan maak ik even een foto.
Ja die bedoel ik ook, daarom zijn ze ook zo fijn dat ze niet dik zijn ofzoIk heb trouwens wel altijd het lusje om mn pols heen, helemaal bij zwepen met een wat dikker handvat i heb zo erg de neiging om het los te laten omdat het in de weg zit en steeds afzatten was ik zat

crossmonster schreef:Die paardenhoofdzweepjes zie je op maneges nog heeeeul veeeul
Die zwepen zonder handvat kan ik ff geen voorbeeld van vinden, zoekt verder
.) 

. Divine schreef:En de ouderwetse cavaletti's dan! Tenminste, die zie ik nergens meer:
Van die palen met aan de uiteinden zo'n houten blok er onder, zodat ze iets van de grond af lagen. Je kon ze ook stapelen...
Divine schreef:En de rubberen-rijlaarzen-ZONDER-voering, die je van je oudere zus kreeg. 4 paar sokken er in aan, omdat ze maten te groot waren, en zo lekker los rondom je kuit.