Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LDRD schreef:En dan maar hopen dat het betreffende paard het ook in 30 seconden in de gaten heeft.
LDRD schreef:Dat vraag ik me wel eens af hoor of sommige mensen wel weten of ze hun paarden goed verzorgen of niet.
Het paard dat ik hierboven even aanhaalde wordt wel doodgeknuffeld.
KiWiKo schreef:heb net een leuk stukkie in de auto kunnen nadenken
en volgens mij is een paardenmens een mens die zich onder elke omstandigheid, bij elk paard aan kan passen aan het paard. Dus niet een enkele methode heeft, niet een enkele stroming of lering volgt, maar iemand die in een oogopslag weet wat het paard nodig heeft om optimaal te functioneren en te leven. Dus iemand die zich constant aan kan passen aan situaties, diverse paarden en omstandigheden
vond het wel leuk klinken![]()
Zammie schreef:KiWiKo schreef:heb net een leuk stukkie in de auto kunnen nadenken
en volgens mij is een paardenmens een mens die zich onder elke omstandigheid, bij elk paard aan kan passen aan het paard. Dus niet een enkele methode heeft, niet een enkele stroming of lering volgt, maar iemand die in een oogopslag weet wat het paard nodig heeft om optimaal te functioneren en te leven. Dus iemand die zich constant aan kan passen aan situaties, diverse paarden en omstandigheden
vond het wel leuk klinken![]()
Dit is em volgens mij... Is dus iemand die nog nooit verrast is door een paard, die nog nooit een trap heeft gehad of een hoef op zijn voet. Iemand die al weet wat er gaat gebeuren (wat het paard gaat doen) voordat het gebeurt.