:D Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:D
)

MandyR schreef:Hihihi, jij hebt wel meer vreemde berichten geplaatst, abeltje. Kwam een topic tegen waar jij in hebt gereageerd en oa door jou reactie kwam er een mod voorbij

In een topic van een ander zat ik destijds alleen maar over mezelf te praten of ik deed alsof ik alles wist! Wat erg! En ik opende topics met vragen waarvan ik het antwoord al wist.
Oooh, en ik praatte ook vre-se-lijk in té volwassen woorden.. Het is pas een paar maanden terug en ik was toen nog niet zo actief op bokt (nu wel, maar ik post zelden) maar ik heb zoveel op mezelf aan te merken.
Wat erg was ik! 
Ik lees wel vaker mee maar nu zat ik echt ff serrieus te kijken. Ik was ook echt een penny pff.. Ik zal mijn dagboekjuh ook eens opzoeken;)
Totdat mijn moeder een keer heel boos was en het hoofd en de helft van ze hals er af sloeg, ik was niet te troosten. Hilarisch
MonicaG schreef:wel heel grappig om aan terug te denken, ik kan wel zeggen dat ik veranderd ben.

ik was ook heel erg penny vroeger!!! misschien wel TE erg.
( schaamt zich geweldig diep!!!
) 
tjalk schreef:hoe weet je dat het jaarlingen waren dan?
en omdat we betrapt waren door de eigenaar, die ons dat dus vertelden
MandyR schreef:Wel knap dat je ze hebt kunnen vangen en bent blijven zitten.
EcHt VeT StOeR JoH

(geen zwarte mannetjes dus
)
ik schreef overigens wel bReEzAhh Dhani schreef:tjalk schreef:hoe weet je dat het jaarlingen waren dan?
omdat er foto`s van zijnen omdat we betrapt waren door de eigenaar, die ons dat dus vertelden
Ja echt vet stoer was dat joh!!!!![]()