bijvoorbeel als ik naar deze foto kijk, heb je best wat teugelcontact.. maar het is toch een systeem wat 'aansnoert?'

of heeft je paard er bij de kaak geen last van?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daan_Ordeal schreef:Ikima schreef:Daan_Ordeal, ik constateer dat uit de beelden die ik zie met bitloze paarden en heb er meerderen bekeken. Misschien tref ik het net dat ik de verkeerde gezien heb maar de eerste met een constant beeld moet ik nog tegenkomen, ik ben dus druk aan het zoeken om te zien of ik ongelijk heb.
Kijk dan even in mijn profiel
http://www.bitloospaardrijden.info/fotopagina.htm
sflj schreef:Omdat jij het niet kent/hebt gezien, wil nog niet zeggen dat het niet kan!
Henkjan schreef:Oke en hoelang mogen we nog met spoortjes rijden?
sflj schreef:Henkjan schreef:Oke en hoelang mogen we nog met spoortjes rijden?
Rare opmerking! Is toch niemand die verbiedt om mét een bit te rijden?
x_Marr schreef:Ik hoop dat het zo snel mogelijk word ingevoerd, weer een stap verder
Zonder zadel kun je niet vergelijken, dan heb je namelijk niet de houding en zit meer die je ''behoort'' te hebben op wedstrijd.
En volgens mij mag je al boomloos starten: met een boomloos dressuurzadel wel te verstaan
_Lott schreef:x_Marr schreef:Ik hoop dat het zo snel mogelijk word ingevoerd, weer een stap verder
Zonder zadel kun je niet vergelijken, dan heb je namelijk niet de houding en zit meer die je ''behoort'' te hebben op wedstrijd.
En volgens mij mag je al boomloos starten: met een boomloos dressuurzadel wel te verstaan
dat je dat uberhaupt durft te dromen?
van mijn leven niet dat ik op een vreemd terrein zonder zadel op een paard stap! hoef geen zelfmoord te plegen
en KNHS blijft een wedstrijd sport
_Lott schreef:x_Marr schreef:Ik hoop dat het zo snel mogelijk word ingevoerd, weer een stap verder
dat je dat uberhaupt durft te dromen?
van mijn leven niet dat ik op een vreemd terrein zonder zadel op een paard stap! hoef geen zelfmoord te plegen
en KNHS blijft een wedstrijd sport
Ikima schreef:Ik hoef ook niet zonder zadel op mijn paard te gaan zitten, dan word ik doormidden gekliefd door de schoft die nogal ver doorloopt.![]()
Op een Haflinger of een Fjord zou het makkelijk kunnen.
Myukii schreef:Maar, Twiggy, je hebt gelijk hoor, sporen, bomen, zadels, dekens en hoefijzers zijn helemaal niet relevant in dit topic..
Ikima schreef:Ik hoef ook niet zonder zadel op mijn paard te gaan zitten, dan word ik doormidden gekliefd door de schoft die nogal ver doorloopt.![]()
Op een Haflinger of een Fjord zou het makkelijk kunnen.
Zamora schreef:wat een heerlijk ontspannen foto..zadel ligt ook lekker denk ik