Ik lees wel alles maar reageer even op de laatste 2 blz, ik geraak anders van z'n leven nooit bij 
Ik zie als eerste foto pinda die staat te shinen
Klinkt als een leerzame les fransje! Dat fietsen heb ik nooit gedurfd, dat laat ik aan mijn vriend over. Heb al moeite met recht fietsen zonder paard
Beterschap met je blauwe bil en nog meer: met je gedeukte ego hahaha
Midnight, is niet stom hoor. Ik heb jarenlang de raarste nachtmerries gehad van de dag dat ik Duke kocht tot hij ongeveer 2 jaar was. Dingen als hem opsluiten in een emmer met de deksel er op (beest is 800kg hé, de emmer was 10L ofzo), of hem een maand in een zandbak opsluiten en vergeten water geven etc... maak me nog steeds om hem het vaakst druk wat betreft bang zijn om iets fout te doen
Prachtige foto van Dije met de manen in de wind!
PSvanLot, in welke zin interessant?
DIE WENKIES Mirandamalik
raap me op hahahaha
Jodym oeps maar blaffende honden schrik ik ook nog wel eens van
Veel oefenen oefenen oefenen
Oh Noisy spannend, er op! Ik heb met Duke nog nooit een bak gezien en soms irriteert het me echt maar dan denk ik maar 'hij kan tenminste niet aan de bakrand plakken'
Jouw bericht bevestigt dat wel haha. Maar toch die rechte stukken zijn erg moeilijk in een wei helaas.
Ahhh vientje jij ook al einshuss geval, ik ben het eigenlijk pas gaan opzoeken toen het met Duke al wat beter ging en maar goed ook. Als ik dat had geweten toen ik hem met een dik been in de wei vond denk ik dat ik helemaal over de rooie was geweest
Hoop toch niet dat het altijd zo gaat en dat wij (Miep en Duke) er ook echt vanaf zijn nu
Knap van Pinda, over de balkjes! Dexter is er 12 en die dendert er nog steeds gewoon doorheen, ezel
Oeh CL wat gaan we shoppen??
Helaas geen filmpjes maar super fijn dat jullie mooi hebben kunnen rondrijden, heerlijk gevoel!
Filmpje van Joy kan ik nu niet kijken dus die kijk ik thuis even
GA, mood. Maar wij zitten niet in een geldbomenklimaat ben ik bang, mijne groeit al niet meer sinds ik uit huis ben gegaan 
Anouk, mooi zadel! Meevallertje zeg 
Gelukkige verjaardag voor Koda!
Waauwww Gentle gaat ook fijn hoor. Wat een tank is dat ook geworden hé?
--
Ik heb mijn gevoel gevolgd en Duke terug naar huis gehaald. Liggen nu toch stil met dat been en de opties waren ofwel bij mijn vriend thuis op stalrust want ik wilde hem niet terug in de merriekudde, ofwel thuis alleen met Dexter op de wei. Dan kon hij wel bewegen maar moest hij zich niet druk maken om die bitchy merries er bij.
Daar bovenop kwam nog dat Dexter zijn borst open had liggen en overal bultjes had over zijn hals waarvan ik vermoed dat ze komen door steekbeesten. En ik wil hem dan wel een deftige vliegendeken kopen, UV werend, maar niet als ik die een uur later in de wei terug vind, in flarden getrokken door merries die dat wel grappig vinden.
Dus die twee zaken hebben gezorgd dat ik dàcht dat het beter was om ze even thuis te zetten tot ze beide mooi genezen zijn. Of dat een goede keuze is geweest zal de tijd uitwijzen maar je eigen gevoel is vaak toch het beste hé? Dat idee heb ik toch altijd.
Het is in ieder geval waar ik me het beste bij voelde.
Voorlopig loopt Duke nog prima, ik zie hem soms dat been wat laten hangen als hij aan het grazen is maar als hij stapt zie ik eigenlijk niks. We blijven er wel compagel op doen.