Somebody_ schreef:Ruime, kreupele passen? Heb je toevallig een filmpje? Ik ben nu ook wel erg nieuwsgierig geworden..
Heb geen toestemming van eigenaar en die andere was 190 keer bekeken toen ik hem hier postte

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yelly schreef:Bij voorbaat al op kleur selecteren zou ik niet zo snel doen
Je wilde eerst toch ook liever geen bruin paard, dacht ik?
MyWishMax schreef:Die 2e vind ik van de foto niet geweldig. De 1e lijkt me leuk, ben alleen benieuwd naar een filmpje. Die 3e zou ik wel willen weten hoe de aanleuning is, lijkt elastiek om te hebben oid? Maar goed, de 1e en 3e lijken me wel het kijken waard.
Calypso84 schreef:MyWishMax schreef:Die 2e vind ik van de foto niet geweldig. De 1e lijkt me leuk, ben alleen benieuwd naar een filmpje. Die 3e zou ik wel willen weten hoe de aanleuning is, lijkt elastiek om te hebben oid? Maar goed, de 1e en 3e lijken me wel het kijken waard.
Laat de 2de nou net dezelfde afstamming als ons vorig paard hebben (rex magna). Alleen het is lastig om met de dame in kwestie een afspraak te maken. We zijn er al 3 weken mee bezig.. eerst belt ze 2 keer af, en nu kunnen we geen datum vinden die allebei schikt... ja pas over 3 weken..
Calypso84 schreef:MyWishMax schreef:Die 2e vind ik van de foto niet geweldig. De 1e lijkt me leuk, ben alleen benieuwd naar een filmpje. Die 3e zou ik wel willen weten hoe de aanleuning is, lijkt elastiek om te hebben oid? Maar goed, de 1e en 3e lijken me wel het kijken waard.
Laat de 2de nou net dezelfde afstamming als ons vorig paard hebben (rex magna). Alleen het is lastig om met de dame in kwestie een afspraak te maken. We zijn er al 3 weken mee bezig.. eerst belt ze 2 keer af, en nu kunnen we geen datum vinden die allebei schikt... ja pas over 3 weken..
vonneke schreef:De eerste vind ik een aardig dier. De tweede doet me niets en de laatste lijkt me eerder een wat minder handige ruiter dan een verkeerd paard.
Maar vind je vriend dat wel wat als hij hier niet aan de teugel is?
Vossen geen uitstraling...