Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hermienlover schreef:weet iemand een naam voor een donkerbruine easp, het moet met een N beginnen. het liefst een naam met een betekenis
jolandje schreef:wat bedenken jullie weer superleuke namen, ben alweer aan het kijken naar namen voor de twee mini veulentjes van het komende jaar, het zijn een AMHA en een NMPRS veulen. de naam moet bij mij beginnen met JMP Yuma's........................
( JMP staat voor Josta Mini Paardjes en Yuma is mijn hengstje)
hebben jullie daar alvast wat ideeen voor? ik heb een document in word waar ik de leuksten opsla, dan heb ik straks alles bij de hand
Quebelle schreef:Hermienlover schreef:weet iemand een naam voor een donkerbruine easp, het moet met een N beginnen. het liefst een naam met een betekenis
Geslacht?
Nemesis (godin van magie en "payback")
Nike (niet uitgesproken als het sportmerk, maar als Nie-kéé. Godin van overwinning)
Notus (god van de zuiderwind)
Nanautzin (god van moed)
Nanook (god van de jacht)
Necessita (godin van geluk)
Nemain (ierse godin)
Nibelung (noorse mythe)
Nasuada
Nathaniell
Negresse (zwart paard)
Nimrod
Nighthawk
Nightingale
Nonpareil (betekent "ongevenaard")
Nonsuch (betekent "niet zo'n" als bijvoorbeeld "non such things")
Nubia
North Star
Leen_ schreef:Vriendin van me krijgt binnenkort een veulentje, nuja haar paard dan toch![]()
De merrie is een schimmel en de hengst een bruine. Dus qua kleur kan het nog vanalles worden (denk ik toch, ben daar niet zo mee bezig) Nu, de naam moet met een N beginnen, maar we hebben geen idee wat. Ze wou graag een naam met een betekenis. Liefst iets langers met dan een soort korte roepnaam in. Zoals mijn paard Raspoetin heet, maar hij wordt altijd Ras genoemd.
Geslacht weten we niet.
Heb al namen opgezocht in dit topic, maar vaak zijn ze zonder betekenis.
lovepaard123 schreef:yakari123 schreef:heyy,
in april word er een shetlandveulentje geboren.
een Nederlandse korte stoere naam..
ouders:
merrie is: zwart/bruin: Rooz
hengst: wit: Snarf
Jamiefris schreef:Niemand iets met een U?![]()
Meer info merrie is donkerbruin bijna zwart. Met 1 wit voetje en een witte smalle bles die ophoud en dan weer over haar neus verder loopt.