Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
c_alsemgeest schreef:Ik denk ook dat het goed is dat het allemaal kritisch bekeken wordt.
Dit was een van de ruiters die voor mij persoonlijk ook echt van een voetstuk viel.
Heb haar vaak irl zien rijden en zien trainen op niet wedstrijd dagen op grote wedstrijden. Altijd fijn om naar te kijken en vriendelijk gereden en in omgang met haar paarden ook in en rond de stallen complexen.
Eerlijk, ik had van veel ruiters een dergelijk filmpje verwacht, van haar niet.
MyWishMax schreef:Maar toppaarden of top talenten aanschaffen hoeft ook niet. Ze heeft echt heel wat paarden gereden die als jong paard amper stuiver waard waren met hoe ze liepen. Dat was juist de kracht van Carl en Charlotte en hebben ze heel vaak over gesproken.
Oke die stuiver is overdreven, maar wel hele doodnormale paarden en niet die enorme bewegers juist.
Suzanne F. schreef:Ik denk serieus dat het overal weleens gebeurt. Misschien de ene iets erger dan de andere maar van iedere topruiter is iets te filmen wat niet echt door de beugel kan. Charlotte is niet heel slim geweest om dit te doen bij een lesklant. De meeste gevallen is intern bij eigen paarden en dan komt het nooit naar buiten. Ja of zoals bij Helgstrand dat personeel het filmt. Maar dat gebeurt meestal niet.
Sanet schreef:Cayenne schreef:Ik vraag me af wat ze willen bereiken met het achterhalen van degene die het filmpje heeft verspreid.
Ja dat vroeg ik me ook af. Is toch niet echt smaad als het daadwerkelijk gebeurd is..?
Sanet schreef:Cayenne schreef:Ik vraag me af wat ze willen bereiken met het achterhalen van degene die het filmpje heeft verspreid.
Ja dat vroeg ik me ook af. Is toch niet echt smaad als het daadwerkelijk gebeurd is..?
lletam schreef:Hoe goed was die band met Carl dan? Ze waren echt twee handen op een buik. Ik kan me niet voorstellen dat hij dan niet eerder iets gemerkt heeft. Of het was een (onacceptabel) incident waar ze ongelooflijk veel spijt van heeft omdat ze op dat moment weet ik veel wat aan haar hoofd had. Dan is het nog steeds niet goed te praten maar misschien wel uit te praten?
lletam schreef:Hoe goed was die band met Carl dan? Ze waren echt twee handen op een buik. Ik kan me niet voorstellen dat hij dan niet eerder iets gemerkt heeft. Of het was een (onacceptabel) incident waar ze ongelooflijk veel spijt van heeft omdat ze op dat moment weet ik veel wat aan haar hoofd had. Dan is het nog steeds niet goed te praten maar misschien wel uit te praten?