Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dierenfan schreef:Over 3 weken krijgen ze weer hoefijzers maar voor nu is het nog even een beetje behelpen. Lange lijnen, guur, koud weer en veel wind is te saai voor mijn trekpaard die gewoon wil werken, kracht zetten, echt bezig zijn. Ik kan wel weer pionnen gaan lopen en allerlei andere onzin doen maar bedacht vandaag dit.
Ik was alleen en al 2 jaar dit niet gebruikt dus was even wennenvoor beiden. Wel gesleept met weide sleep op de weide maar nu moesten we ook stukken over verharde straat met al het bijbehorende lawaai. Hij deed echt fantastisch en was echt enorm aan het genieten. Ik ook want zomaar alles helemaal samen gedaan zonder enige hulp!
https://youtube.com/shorts/gCZoLGmu1i0? ... rE3n9lKQJH
Koekie73 schreef:Ja, en we hebben met de pony's hiervoor ook al zoveel ellende gehad. In de afgelopen 4 jaar heb ik 5x een MRI moeten laten maken. Ben er echt even helemaal klaar mee.
Volgende week donderdag is de echo. Kunnen we weer naar de kliniek. Het ergst scenario is dat de echo er goed uitziet en we eigenlijk alleen nog een.... jawel MRI kunnen laten maken om te weten wat er aan de hand is.
Sorry, ben niet de meest positieve vandaag. Ben moe van de hele dag gisteren, slecht geslapen en ben net thuis van werk. Ik denk dat ik even een uurtje ga slapen