Wie gaat er op zoek naar een paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:18

StalNollie schreef:
Marus of juist wel kun je daar eens kijken wat er staat _O-

Je brengt mij op ideeën :P ben wellicht wel weer een stukkie dichterbij dat paard :D
Zal manlief leuk vinden :')

Marigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:20

_Olivia75 schreef:
[ [url=m/r6FrKa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier mijn prachtige paard, nu 8 dagen bij mij op stal.
@Esther gefeliciteerd!!
(Even teruggescrolled... wat een mooier!)

Wat een mooi paard!! Veel geluk samen!

Marus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:28

_Olivia75 schreef:
[ [url=m/r6FrKa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier mijn prachtige paard, nu 8 dagen bij mij op stal.
@Esther gefeliciteerd!!
(Even teruggescrolled... wat een mooier!)

Gefeliciteerd met deze knapperd *\o/*

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:37

tita schreef:
November108 schreef:

Moderatoropmerking:
quote verwijderd

Die heb ik gezien maar vind geen leuke foto’s alles ban wedstrijd en eentje n de verte
Zou standfoto en Hoofddorp bij doen

En nog aanvullende informatie over
Karakter
Springen
Trailerladem
Verkeersmak

Nu lees ik veel onzin

Ik heb verder geen enkel belang of betrokkenheid bij de verkoop hoor, maar zeker eens! Maar mocht ze in ieder geval bij iemand terecht komen van hier zou ik het leuk vinden om te weten, ik heb nog veulenfoto's ter aanvulling :D
Laatst bijgewerkt door Ymor op 29-03-21 02:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 19:40

XMaaiike schreef:
November108 schreef:
Moderatoropmerking:
quote verwijderd

Jij hebt een dochter van mijn (voormalige) paard (Polansky) zie ik nu in je onderschrift :)) Leuk om tegen te komen! het worden er helaas steeds minder ivm leeftijd.
Kijk stiekem nog wel altijd wat er nog te koop is qua nakomelingen maar vaak te oud. Toevallig vorig jaar nog 1 op de veulenveiling met Polansky aan moederskant.

Wat leuk, zo leer je nog eens mensen kennen op Bokt :D! Wonderfull is inderdaad ook al 17, opzich niet heel oud maar ze is qua lichaam wel al erg op helaas. Had gehoopt een nakomeling van haar te kunnen fokken nog, maar het is ons gezien de artrose niet gegund. Maar het is het meest nuchtere en bijzondere paard wat ik ooit gehad en gereden heb, zo veelzijdig en heel dapper!
Laatst bijgewerkt door Ymor op 29-03-21 02:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Esther_r20

Re: Wie gaat er in 2021 op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:04

Wat veel berichten vandaag

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben echt zo gelukkig met hem. En zo relaxt, alsof hij er al jaren is.

Wat een verhaal van die kijkers die alleen maar "het niet gingen redden" zou ik ook klaar mee wezen.

Spannend voor iedereen die iets op het ook is. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:32

Heel vervelend dat soort kijkers.
Ik had toen ooit iemand die had een adres in een heel ander dorp ingetoetst op haar navigatie.
Ik was al dik een halfuur aan het wachten tot ze erachter kwam dat ze aan de andere kant van zuid Holland moest zijn -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:36

Zonnebloem92 schreef:
Ik had toen ooit iemand die had een adres in een heel ander dorp ingetoetst op haar navigatie.
Ik was al dik een halfuur aan het wachten tot ze erachter kwam dat ze aan de andere kant van zuid Holland moest zijn -O-
Dat vind ik een gevalletje "kan gebeuren," maar als iemand al verzet heeft, communicatie moeilijk verloopt en ze dan maar verwachten dat jij wel even twee uur langer op hen blijft wachten, vind ik dat wel een ander verhaal.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 20:39

Zonnebloem92 schreef:

Dat is knap vervelend, voor beide partijen.

Zo stond ik ook eens in Haaren (NB) terwijl ik in Haren (NB) moest zijn. Dan ben je ook een uur verder. Was gelukkig voor werk en geen harde tijdsafspraak, dus klant maar gebeld: sorry, vergissing maar ik kom eraan, uurtje.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 21:22

ikke schreef:
Zonnebloem92 schreef:

Zo stond ik ook eens in Haaren (NB) terwijl ik in Haren (NB) moest zijn. Dan ben je ook een uur verder. Was gelukkig voor werk en geen harde tijdsafspraak, dus klant maar gebeld: sorry, vergissing maar ik kom eraan, uurtje.

Gelukkig stond je niet in Haren (Groningen) :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-21 21:26

ikke schreef:
Zonnebloem92 schreef:

Dat is ook best banketstaaf, maar het is allebei NB en maar 1 letter verschil dus kan gebeuren. Gelukkig zat er niemand stipt op je te wachten.

Mijn kijker had gewoon de straatnaam ingetypt en naar de plaats die het eerste oppopte genavigeerd.

Ze heeft uiteindelijk mijn paard nog wel gekocht haha.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 14:10

Citaat:
Gelukkig stond je niet in Haren (Groningen) :))

deze wilde ik net zeggen :D Mijn vriend heeft dat wel ooit gehad, een wedstrijd ingeschreven in Haren (Groningen), wij wonen in Noord Brabant :')

Veeerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 17:51

Ik betrap me er zelf op dat ik een paar x in het uur internet af ga om te kijken naar nieuwe advertenties.. Terwijl de kans groot is dat ik niets anders ga vinden dan die ronde die ik 15 minuten geleden al had gedaan :') :') Haha

Waar zijn jullie naar opzoek? :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 17:59

Veeerr schreef:
Ik betrap me er zelf op dat ik een paar x in het uur internet af ga om te kijken naar nieuwe advertenties.. Terwijl de kans groot is dat ik niets anders ga vinden dan die ronde die ik 15 minuten geleden al had gedaan :') :') Haha

Ik doe het nog steeds terwijl ik al een paar weken voorzien ben.
Mijn partner wou dat ik hem liet staat om 50 euro :+
Ben zo blij dat ik het niet heb gedaan want het aanbod is om te janken en niks gezien waarvan ik dacht die is beter :)

We gaan hem vrijdag of zaterdag ophalen

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 19:40

Haha 50 euro, volgens mij denkt die aan speelgoedpaarden ofzo? :+ Goed dat je hem daar niet voor hebt laten staan!

En het advertenties blijven bekijken herken ik wel :o

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 19:50

Mijn man was mijn shagerijnige ikzitthuisenkannergensheen buien in lock down zo zat dat we het budget hadden verhoogd ;-)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 20:01

Esther_r20 schreef:
Mijn man was mijn shagerijnige ikzitthuisenkannergensheen buien in lock down zo zat dat we het budget hadden verhoogd ;-)

Als dat geen liefde is! :D

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 20:05

Ik vind advertenties kijken ook gewoon leuk. Ook toen ik nog niet op zoek was naar een ander paard :')

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 20:31

Ik hou ook van advertenties kijken. Kijk ruim 2 jaar na de aankoop van ons huis ook nog steeds bijna dagelijks op Funda :o

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 20:35

Funda is hier ook geliefd idd :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 21:03

Haha, o, dat heb ik dan weer helemaal niet. Ik kijk alleen naar wat ik daadwerkelijk wil hebben. :))

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 21:30

Ik durf het bijna niet te zeggen maar volgende week donderdag wordt er een keer voor mij gekeurd *\o/*

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-21 21:52

Mkango schreef:
Haha, o, dat heb ik dan weer helemaal niet. Ik kijk alleen naar wat ik daadwerkelijk wil hebben. :))

Oh ik ook hoor, op Funda zeker.

Enige probleem is dat ik het echt wel wil hebben, maar niet kan betalen :')

Autumn, spannend! Duimen dat ie goedgekeurd wordt :D

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 00:44

Veeerr schreef:

Erg herkenbaar ja :') inmiddels ken ik zelfs paarden die mij absoluut niet interesseren ook zo'n beetje uit mijn hoofd :p

Lopen er meer mensen die al een eigen paard hebben er ook tegenaan dat geen enkel paard dat je kijkt je zo'n vertrouwd gevoel geeft als het jouwe waardoor je ze allemaal laat staan? Toen ik mijn huidige paard kocht was het namelijk na enkele jaren van alleen bijrijd-/lease-/manegepaarden te hebben gereden en ik vond het doodnormaal om aan de slag te gaan met een beest dat ik helemaal niet kende en ik kon er ook nog meteen van genieten. En nu heb ik zoiets "leuk paard, niets mis mee, maar x, y en z voelen toch zo vreemd en zijn bewegingen kloppen echt niet en het zou wat soepeler mogen en hij durft zelfs onverwacht opzij te springen, wat gek". Begrijp me niet verkeerd, die van mij is pittig zat en kan stuk feller uit de hoek komen dan alleen eens onschuldig opzij springen :+ maar ik weet inmiddels zo goed waar alle knopjes zitten dat ik bij elk ander paard toch moedeloos word van de gedachte aan hoeveelheid werk die ik erin zou moeten steken om het allemaal zo finetuned te krijgen. En zo kan ik geen paard kopen... wat ongetwijfeld onwijs goed is voor mijn financiële situatie ;)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 07:38

Ik heb dat niet zo. Een paard vinden zoals Titane dat gebeurt toch niet meer. Hij is niet te vervangen.

En als ik voor een jonkie ga, dan moet ik er sowieso nog veel tijd en werk in steken voor ik ermee kan rijden. Maar vind dat juist fijn. Rustig een band opbouwen, paardje aan vanalles laten wennen en weten hoe de reacties zijn.

Maar ik zoek dan ook niet naar een paard waarmee ik dezelfde band heb als met Titane, want mijn volgende paard is niet Titane, maar een ander paard met een eigen karakter :)