StalNollie schreef:Marus of juist wel kun je daar eens kijken wat er staat
Je brengt mij op ideeën

Zal manlief leuk vinden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:November108 schreef:Moderatoropmerking:quote verwijderd
Die heb ik gezien maar vind geen leuke foto’s alles ban wedstrijd en eentje n de verte
Zou standfoto en Hoofddorp bij doen
En nog aanvullende informatie over
Karakter
Springen
Trailerladem
Verkeersmak
Nu lees ik veel onzin
XMaaiike schreef:November108 schreef:Moderatoropmerking:quote verwijderd
Jij hebt een dochter van mijn (voormalige) paard (Polansky) zie ik nu in je onderschriftLeuk om tegen te komen! het worden er helaas steeds minder ivm leeftijd.
Kijk stiekem nog wel altijd wat er nog te koop is qua nakomelingen maar vaak te oud. Toevallig vorig jaar nog 1 op de veulenveiling met Polansky aan moederskant.
Zonnebloem92 schreef:Dat vind ik een gevalletje "kan gebeuren," maar als iemand al verzet heeft, communicatie moeilijk verloopt en ze dan maar verwachten dat jij wel even twee uur langer op hen blijft wachten, vind ik dat wel een ander verhaal.Heel vervelend dat soort kijkers.
Ik had toen ooit iemand die had een adres in een heel ander dorp ingetoetst op haar navigatie.
Ik was al dik een halfuur aan het wachten tot ze erachter kwam dat ze aan de andere kant van zuid Holland moest zijn
Zonnebloem92 schreef:Heel vervelend dat soort kijkers.
Ik had toen ooit iemand die had een adres in een heel ander dorp ingetoetst op haar navigatie.
Ik was al dik een halfuur aan het wachten tot ze erachter kwam dat ze aan de andere kant van zuid Holland moest zijn
ikke schreef:Zonnebloem92 schreef:Heel vervelend dat soort kijkers.
Dat is knap vervelend, voor beide partijen.
Zo stond ik ook eens in Haaren (NB) terwijl ik in Haren (NB) moest zijn. Dan ben je ook een uur verder. Was gelukkig voor werk en geen harde tijdsafspraak, dus klant maar gebeld: sorry, vergissing maar ik kom eraan, uurtje.
ikke schreef:Zonnebloem92 schreef:Heel vervelend dat soort kijkers.
Dat is knap vervelend, voor beide partijen.
Zo stond ik ook eens in Haaren (NB) terwijl ik in Haren (NB) moest zijn. Dan ben je ook een uur verder. Was gelukkig voor werk en geen harde tijdsafspraak, dus klant maar gebeld: sorry, vergissing maar ik kom eraan, uurtje.
Veeerr schreef:Ik betrap me er zelf op dat ik een paar x in het uur internet af ga om te kijken naar nieuwe advertenties.. Terwijl de kans groot is dat ik niets anders ga vinden dan die ronde die ik 15 minuten geleden al had gedaan![]()
Haha
Waar zijn jullie naar opzoek?
Veeerr schreef:Ik betrap me er zelf op dat ik een paar x in het uur internet af ga om te kijken naar nieuwe advertenties.. Terwijl de kans groot is dat ik niets anders ga vinden dan die ronde die ik 15 minuten geleden al had gedaan![]()
Haha
Waar zijn jullie naar opzoek?