Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlies1 schreef:Amberr1994 schreef:Ik heb een paard gekocht ovv klinische keuring! Rontgenlogisch is paar maanden geleden nog gedaan. Morgen even bellen voor een afspraak
Alvast voorzichtig gefeliciteerdWat is het er voor één?
mamabird schreef:Vanmorgen in alle vroegte naar het paard gaan kijken wat nog niet officieel te koop staat. Ontzettend leuk dier. Mijn dochter heeft echt genoten. Het paard werd netjes voorgesteld in de bak, er werd fijn geholpen met rijden en daarna ook noglangs een drukke weg en een ruiterpad met allerhande obstacles meegepakt. Paard is gewoon echt braaf. Opvliegende reiger uit de sloot was geen probleem, aanstormende hond die naar de achterbenen springt wasgeen probleem. Paard is wel wakker, maar niet echt van zijn stuk te brengen. Morgenochtend gaan we weer
proven02 schreef:Wat leuk @sintara ik ga voor je duimen! Ik heb mijn 2e afspraak toch met moeite afgezegd. Waren toch wat kleine dingetjes met haar niks groots maar wat wel iets vergroot risico geeft op medische problemen in de toekomst durf dat toch niet aan. Hopelijk kom ik mijn topper ooit nog tegen en dan wel volledig gezond.
Babootje schreef:Marlies1 schreef:Alvast voorzichtig gefeliciteerdWat is het er voor één?
Laat je de foto's wel beoordelen door je eigen veearts? Foto's kunnen nog wel eens anders geinterpreteerd worden of kwalitatief niet voldoende zijn.
Babootje schreef:Marlies1 schreef:Alvast voorzichtig gefeliciteerdWat is het er voor één?
Laat je de foto's wel beoordelen door je eigen veearts? Foto's kunnen nog wel eens anders geinterpreteerd worden of kwalitatief niet voldoende zijn.
ikke schreef:Joh....
Over een foto:
1) negatief advies; artrose in het voorbeen (hoefbeen)
2) aandachtspunt, er zit wat onregelmatigheid in het hoefbeen
3) Ik zie er niet zoveel in. Bij twijfel kun je echo overwegen.
Tot zover de heilige graal van de foto.....
Sintara schreef:Daarover gesproken, heeft een van jullie een tip wat betreft een da omgeving Utrecht /Maarssen om een klinische keuring te doen op locatie?ik kan er opzich zat vinden die het kunnen, maar wat is een goede he..
biancaaaa schreef:Sintara schreef:Daarover gesproken, heeft een van jullie een tip wat betreft een da omgeving Utrecht /Maarssen om een klinische keuring te doen op locatie?ik kan er opzich zat vinden die het kunnen, maar wat is een goede he..
Meelezer (weer aan het oriënteren voor misschien een paard erbij) maar ik heb goede ervaring met Krommerijnstreek. Ik heb mijn paard destijds daar laten keuren maar volgens mij komen ze ook aan huis.
Vanillia schreef:Hm wat zuur mamabird. Wat zei de eigenaar ervan?
Ik ga straks even een belrondje langs een paar klinieken doen voor de keuring, ben benieuwd of daar nog veel verschil in zit. SHMC is heel goed en zit bij ons aan de overkant, maar ben erg benieuwd of die uiteindelijk nou ook veel duurder zijn dan andere dierenartsen.
Vanillia schreef:Hm wat zuur mamabird. Wat zei de eigenaar ervan?
Ik ga straks even een belrondje langs een paar klinieken doen voor de keuring, ben benieuwd of daar nog veel verschil in zit. SHMC is heel goed en zit bij ons aan de overkant, maar ben erg benieuwd of die uiteindelijk nou ook veel duurder zijn dan andere dierenartsen.