Welkom Malenka! Wat een super knap paard!
Ik had maar 1 zadel en heb dat gebruikt om zadelmak te maken. Die paste verder eigenlijk ook gewoon prima dus dat ging wel. Heb nu een nieuw zadel, aanpasbare boom en ben er helemaal gek van. Beide dressuurzadels, dat vind ik het fijnste zitten.
Met Duke gaat het heel goed nu! Hij liep terug top en de zwelling was weg dus ik heb hem ook terug buiten gezet en daar gaat het nog steeds prima. Ik ga dan ook geen foto's laten maken, hij heeft zijn antibiotica kuur af en krijgt vandaag de laatste inflacam en dan zijn die ook klaar. 
Oh fransje, ik ken het probleem. Ik heb Duke's vliegendekens van vorig jaar te koop staan. Zijn 185 en 195, nu krijg ik de 215 niet eens dicht onder zijn buik. Voor de rest past die wel redelijk oké dus ja hm 
CalipsoLover, hopelijk komt je lesgeefster inderdaad terug! 'Grappig' wel dat ze zo reageert op die singel, ik heb dat hier nooit gemerkt. Fijn dat je er nog eens op kon kruipen! En al helemaal dat het ook nog eens zo goed ging
Malik heeft wel veel siësta volgens mij
Of jij bent altijd net op het juiste moment daar!
Wel heel braaf met stappen lees ik dus dan neem je dat snurken voor lief hé
Jodym, kan zijn dat er wat zaken veranderd zijn op stal waar hij zich niet lekker bij voelt?
Hier heeft de oudste ooit 2 weken op stal gemoeten en toen hij terug de wei in mocht is hij dik een maand heel schrikkerig geweest. Zelfs door aanrakingen als ik naast hem stond en gewoon wilde aaien.
Maar die staat ook écht niet graag op stal, zelfs niet voor een nachtje
GA, ik lees een positieve update over een nieuw zadel maar als ik me niet vergis zag ik met snel lezen tussendoor ook ergens dat het zadel wellicht toch geen goed idee was
Dus ik lees in spanning verder hahaha
Noisy jullie zien er echt heel leuk uit samen! Hij kijkt er zo lekker fier bij
En Dije gaat ook met sprongen vooruit zie ik, super leuk
PSvanLot, lastig hoor. Je hoeft niet gelijk een hele blok om te lopen, misschien kunnen jullie beginnen met de straat van stal en van daaruit uitbouwen? Jullie kunnen fijn jullie tijd nemen gelukkig
Gelukkige verjaardag voor Pinda!
Berdien, oh jakkes CPL wat vreselijk

Ik zit midden in de trekpaarden dus weet er alles van. En zo jong al!
Is er een reden dat ze het zo jong al hebben gezien? Heb je het laten testen omdat er klachten waren?
Ik heb nog geen paarden gekend waarbij je het op die leeftijd al kon zien 
Nu moet ik terug gaan werken haha, to be continued