Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Twinklebel schreef:Ik heb ooit deze aangemaakt, maar niet meer zo actief hier nu Nijn weer thuis is.
Ze doet het zo goed nu, na wat moeite te hebben gehad met wennen.

Ze zien er goed uit!
Zover ik weet wordt er gewoon een afspraak gemaakt, komt de kliniek met een mobiel apparaat en wordt alles gewoon gedaan wat gedaan moet worden. Dit met 2 jaar doen vind ik niet zinvol. Ten eerste wil ik een 2 jarige, net gecastreerde ruin niet terugjagen tussen de hengsten. Ten tweede zijn ze volop in de groei en er kunnen in een jaar tijd nog veel dingen gebeuren waardoor de röntgenfoto’s anders zouden zijn. Als je ze met 2 al naar huis haalt is het castreren natuurlijk anders.
MariekeS_ schreef:Wat gaaf Nickeltje, bijzonder om ze dan in het werk te zien
Aan de 2019'ers: hebben jullie plannen om ze bij Equus te laten röntgenen en zo ja wanneer? In de voorjaarsessie of evt dit najaar als ze naar binnen komen?
Monica schreef:Leuk om de jonkies aan het werk te zien.Ze zien er goed uit!
Marieke ik denk in het voorjaar. Laat jij Troy bij Equus castreren?
Cheytjuh schreef:Wij laten 28 september onze 2 hengsten castreren en rontgenen. Andre zei dat daar normaal alleen in het voorjaar kon, maar we hebben kopers en zelf willen we ze in oktober/november naar huis halen vandaar dat het nu moest.
Ah dan komt de tijd voor afscheid wel snel dichtbij, allebei verkocht dus? Volgens mij blijft er maar een handje vol uit onze groep voor de winter.
Nickeltje schreef:[ [url=m/xURTaU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2lgF62.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VvE7kN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn driejarige!!
Dit is de derde keer met ruiter. Ze is zo aan het werken, opgewekt, dapper.
Nog steeds op stal Equus, maar sinds mei uit de opfok.
! Thanks. Ik wou gister eigenlijk langs gaan maar er kwam iets tussen. Volgend weekend ga ik er echt naar toe. Mijn veulen (de zwarte met kol en sneb) staat er dan al 3 weken.