Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aparte streken van je paardje, maar wordt vast beter met oefening! Soms doen ze ineens alsof ze alles vergeten zijn

Fijn dat ze er nu niet meer paniekerig op deed.

SBravour schreef:Murosch schreef:
StalMP welkom hier! Ik hoop dat Goofy je verwachtingen waar gaat maken en ben benieuwd naar jullie proces.
Leuke kruising. Ben benieuwd! Heb je twijfels dat je hem op de foto’s wilt?
[ [url=m/sQ9znG.jpg]Afbeelding[/url] ]
) geen pas kreupel of stijf gelopen.
Bitje staat haar goed hoor
Myler heeft inderdaad verschillende bitten en ook die voor dit werk prima geschikt zijn. Voor dat zadel, als je er niet op gaat zitten maakt het niet uit of hij wat krapper is vind ik. Als je er wel op gaat zitten is dat niet zo fijn voor je paardje natuurlijk.
Lars is geruind op zijn 1e verjaardag die heeft geen idee joh wat hij zou kunnen doen 
Snap dat je onder de indruk bent 
Duimen
Enne super leuke foto’s
Heerlijke paardjes heb je.
Je rijfoto’s zien er echt super uit joh.. Heerlijk relaxt. 
Ahh wat een leuke foto’s
Super leuk zo met je jonkie als handpaardje.
Die punten vind ik fijne punten. Ook een 3 jarige mag niet onder je vandaan rennen.. leer het haar liever nu direct goed dan straks 5 jaar lang werk hebben. Dankjewel! Ik heb nu 1 keer les gehad en vrijdag weer. Moet zeggen dat ik veel aan de les heb en die punten al veel makkelijker worden. Ze loopt bijvoorbeeld al niet meer onder mij vandaan en laat rechts al meer los. Dat is juist positief en ik vind de manier van lesgeven en een jong paard trainen fijn. Ze leren nu nog het beste.
stoere foto he
en wauw!! Die foto van hayden!!
was het topic een beetje vergeten, was erg druk een tijdje en met spekkie was er ook weinig interessants aan, die is gewoon zadelmak geboren en niks is hem te gek, deed het vanaf eerste keer super onder het zadel en is afgelopen weekend zelfs apto goedgekeurd voor de dekdienst met allemaal 8en en een 9 voor de galop
nu weer lekker vakantie omdat hij nog zo jong is.

https://youtu.be/KwEppRT_ZQE
Maar het is voor een paar weekjes.
Het is best lastig om een (professionele) ruiter te vinden die zon kleine pony toch netjes doorrijdt. Ik wilde niet gaan voor een te jonge meid dus dan maar eventjes zo.
Lekker bezig
Gefeliciteerd met de dracht van jullie merrie! Ook een Fries of? Dacht dat je alleen Zilver had haha.
. Super dat Ken zo makkelijk de trailer op liep! Fijn om dat zo te oefenen.
. Gave foto van Hayden!!
.
. Gelukkig bedacht ik me wel dat ik moest loslaten dus gauw een pak manen vast en toen stopte ze. Toen had ze natuurlijk wel echt spanning. Maar deze keer bokte ze gelukkig niet!
.
. Heel trots op Baby dat ze dat zo makkelijk oppakte! Dit weekend nog wat rijden en volgende week weer een springlesje.