Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DideH schreef:Holy moly wat een boel stallen daaro
Wat is dat terrein normaal dan? Pensionstal? En die paarden zijn er nu allemaal uitgebonjourd voor een week?
Jiill_ schreef:hahah nee is idd gewoon leeg... dit is serieus misschien 1/4 van hoeveel stallen ze daar hebbenDat terrein is hugeeee. Ze hebben ook zo'n gedeelte waar allemaal mensen voor 1 nacht komen slapen met de paarden en dan verder reizen door Europa.
Anne_mieke88 schreef:Ik zou eigenlijk 5 november een clinic rijden van Jillmaar hoor net dat deze niet doorgaat helaas![]()
Nu ben ik na 15 min in een stil hoekje huilen... op zoek naar een andere clinic van Jill in de buurt
Iemand tips? 19 nov. Kan ik helaas niet dus ben nog harder gaan huilen
Jiill_ schreef:Anne_mieke88 schreef:Ik zou eigenlijk 5 november een clinic rijden van Jillmaar hoor net dat deze niet doorgaat helaas![]()
Nu ben ik na 15 min in een stil hoekje huilen... op zoek naar een andere clinic van Jill in de buurt
Iemand tips? 19 nov. Kan ik helaas niet dus ben nog harder gaan huilenik weet serieus nog niet dat die nog niet doorgaat?? Almere?
Anne_mieke88 schreef:Ik zou eigenlijk 5 november een clinic rijden van Jillmaar hoor net dat deze niet doorgaat helaas![]()
Iemand tips? 19 nov. Kan ik helaas niet dus ben nog harder gaan huilen
Michelle77 schreef:Godverdegodver...
Was vanmiddag weer steeds benauwd, Bleef maar naar adem happen, dan een beetje drukkend gevoel. Toch nog dokter gebeld. Ondanks late middag kon ik toch terecht.
Loop de trap af... Mis de laatste trede... Linkervoet klapt werkelijk alle kanten op en ik dus ook. Kon niet opstaan, flink naar ervan. Gelukkig was mn vader id buurt, dus die heeft me opgehaald.
Nu onderweg naar ziekenhuis voor foto...
Gelukkig niet op mn buik gevallen, maar halen nu wel voor de zekerheid even mn koffertje op. Je weet nooit wat zoiets opeens weet te triggeren.