Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leonie_M schreef:Startkaart gaat echt heel snel. Ik had binnen 3 dagen mijn pasje in huis. En je kunt hem nu al aanvragen en in april pas in laten gaan.
nickynicole schreef:Ik heb dit weekend weer 2x op Huegro gezeten. Het gaat erg goed! Alleen de linker galop is moeilijk. Heeft iemand daar ervaring mee? Het aanspringen is moeilijk en vaak in contra.
nickynicole schreef:Een voordeel, de scheefheid is nog erg wisselend. Ik rij nog niet in de rijbak maar in de longeerbak dus heb geen hoek.
pol013 schreef:nickynicole. Dat trailerladen goede aandacht verdient ben ik helemaal met je eens.
Maar ik ben echt nog lang niet in de fase waarbij ik hulp meen te moeten inschakelen. Heb al zo veel trainingen gezien dat ik wel een aardig beeld heb bij de aanpak. We trainen thuis en in de omgeving gewoon lekker rustig verder. Laat mij gewoon eens afzetten in het bos met de trailer of juist ophalen. Leuke dingen verbinden aan dat ding.
Gister 4 keer er op gezet en dan eenmaal erin helemaal vol gepropt met lekkersbeetje wiebelen met dat ding. Laatste keer kon ik alweer alleen.
Verschil in galop heb ik ook gehad. Maar komt en gaat vanzelf. Nu doet hij beide kanten (even) goed.