Er zouden sowieso maandag ook nog mensen komen om het paard te bezichtigen

Maargoed, ik ben best in voor een uitdaging, maar ik ben niet op zoek naar een rilkikker

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Calypso84 schreef:paard 1 heb ik wel opgezeten idd na loungeren. Hij was super braaf. Gewoon met een krukje ernaast opstappen. Hij gaf wel 3 verzet bokjes tijdens het rijden maar ach.
HIj ging alleen niet aan de teugel.
vriend zegt dat dit niets voor mij is, hij loopt niet eens aan de teugel zei hij nog... maar nogmaals, kan je dat na zo'n bezoek wel helemaal goed beoordelen. Paard heeft 1 jaar op de wei gestaan!!?
Maar ik was paard 1 al snel vergeten nadat ik op paard 2 had gezeten. Wat een leuk paard. Alleen jammer van dat kreupelen idd... balen we echt van. Maar omdat het zo'n pijn in de buik geeft, willen we helemaal zeker weten of ze echt niet goed is..
vonneke schreef:Calypso84 schreef:paard 1 heb ik wel opgezeten idd na loungeren. Hij was super braaf. Gewoon met een krukje ernaast opstappen. Hij gaf wel 3 verzet bokjes tijdens het rijden maar ach.
HIj ging alleen niet aan de teugel.
vriend zegt dat dit niets voor mij is, hij loopt niet eens aan de teugel zei hij nog... maar nogmaals, kan je dat na zo'n bezoek wel helemaal goed beoordelen. Paard heeft 1 jaar op de wei gestaan!!?
Maar ik was paard 1 al snel vergeten nadat ik op paard 2 had gezeten. Wat een leuk paard. Alleen jammer van dat kreupelen idd... balen we echt van. Maar omdat het zo'n pijn in de buik geeft, willen we helemaal zeker weten of ze echt niet goed is..
Dat je vriend dan wel nog terug wil voor een paard war kreupel loopt...
Yelly schreef:Geen papier zou mij toch een minder groot issue zijn dan kreupel lopen
Yelly schreef:Voor 4000 Euro moet je echt wel een leuk paard kunnen vinden![]()
Wat zijn je eisen momenteel?
Calypso84 schreef:Seven schreef:Dat is het dier wat aan al jullie eisen voldeed maar kreupel was??
Lijkt zo op de foto niet ruim te bewegen of valt dat mee
Juist hele ruime passen. Het is ook een grote dame, zo'n 1.73