Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Cesar Parra, dat is gewoon in en in triest dat hij naar Mexico kan vertrekken waar hij vrolijk verder kan gaan met zijn praktijken. Dat land staat al helemaal niet bekend om het paardenwelzijn.
Elisa2 schreef:Heb je alle filmpjes van hem gezien? Want ik vind hem erger dan CD..dat trainen met vastgebonden voorbenen is niet het enige wat hij doet helaas.
En ja in Mexico laten ze ook die Friezen zo bewegen door afschuwelijke mishandel praktijken. Ik vind het echt erg dat dit allemaal zo maar kan.
ZwarteHeks schreef:Ik denk bijvoorbeeld in het geval van MSJ Freestyle, dat die echt zou profiteren van de keuze om op een trens te starten. Die is erg rommelig in de mond met S&T, terwijl Cathrine echt heel netjes rijdt.
@ Elisa
Jup, eerste starter in de GPS geloof ik, een Ier uit mijn hoofd, gesperde mond en heel duidelijk een blauwe tong. Ook nog bij een Franse. Waren een aantal die behoorlijke spierballen hebben. Ook een andere Ier (Dane Rawlins), die totaaaaaaal niet op dat niveau hoort te rijden, wat een goedzak was dat paard. Wat wel heel knap was, was 15 eners af krijgen nog voor de A/C lijn. En dan nog bijna 60% rijden ook.Als je ClipMyHorse hebt, moet je dat even terug kijken. Schrikbarend slecht.
Wat wel een verademing was om te zien was Justin Verboomen. Die reed zo ontzettend goed.Ingrid Klimke was ook weer prachtig om te zien rijden, en Semmieke kan ook echt een potje rijden. Er waren ook echt wel goede, vriendelijk combinaties om te zien rijden, waarvan de hulpen bijna onzichtbaar waren. Zo hoort het dus op dat niveau.
Wat betreft Parra, wat CD deed is echt niet goed te praten, maar Parra gaat daar nog een niveautje overheen. De mensen die met Parra samenwerken, zijn geen haar beter dan Parra zelf.
Veronica2 schreef:mce, wat is nu precies je punt? Je voegt weinig positiviteit toe op deze manier, want ik zie in je bericht niks over een oplossing of betere richting? De FEI leest hier ook niet mee, dus die bereik je sowieso niet hiermee.