Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Change3x schreef:Equipro schreef:Ik vind de naam van mijn paard dus helemaal niks, en wil hem ook graag op het papier veranderen, maar sommigen zeggen dat dat ongeluk brengt.
Ze heet Sella van Hapert, en ik twijfel tussen "Sky's the limit" wat een verwijzing is naar haar vader Next Level, of "Sinderella", dus dan prop ik er alleen wat letters tussen.....
Ik vind het persoonlijk ook wel een tikkeltje respectloos naar de fokker toe om een naam op een paspoort te laten veranderen…
Roepnaam en eventueel wedstrijdnaam veranderen kan toch ook gewoon?
Ik vind Sella trouwens best een prima naam!
Change3x schreef:Equipro schreef:Ik vind de naam van mijn paard dus helemaal niks, en wil hem ook graag op het papier veranderen, maar sommigen zeggen dat dat ongeluk brengt.
Ze heet Sella van Hapert, en ik twijfel tussen "Sky's the limit" wat een verwijzing is naar haar vader Next Level, of "Sinderella", dus dan prop ik er alleen wat letters tussen.....
Ik vind het persoonlijk ook wel een tikkeltje respectloos naar de fokker toe om een naam op een paspoort te laten veranderen…
Roepnaam en eventueel wedstrijdnaam veranderen kan toch ook gewoon?
Ik vind Sella trouwens best een prima naam!
MyWishMax schreef:Maar die initialen en namen, ik verander het nooit op de stamboom maar zou de sportnaam rustig veranderen en dan kan je ze ook lastig terug vinden. Soms worden er ook echt gewoon namen gegeven die ik echt niet vind kunnen of vreselijk vind, dan krijgen ze dat echt niet als sportnaam. De stamboom en paspoort naam blijft hetzelfde, dus respectloos vind ik niet. Soms vind ik de naam die gegeven is veel respectlozer