lies schreef:Woensdag ga ik eindelijk eentje bekijken.
Een pony, totaal niet wat ik zocht, maar ja, verliefd
Wat leuk, ben je al lang op zoek?
Bij wat voor pony ga je kijken?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muze schreef:Leuk! Wat voor iets
Iselda schreef:Wat leuk, ben je al lang op zoek?
Bij wat voor pony ga je kijken?
StalNollie schreef:Hier potentiële koper om laten draaien. Gisteren al 2 keer afspraak niet kunnen halen 4 uur afspraak 2 uur heb ik geapt ter bevestiging. Nee ze gingen het niet redden zal 6 a half 7 worden. Dus ik om 5 uur ter bevestiging weer. Geen antwoord. Bellen ze op half 8 willen komen.
Leuk maar vanmiddag tijd genoeg en je zit met avondklok!
(mensen komen van belgie en moeten ruim 2.5 uur rijden)
Vandaag dan 2 uur. Prima.
Kwart v 2 we zijn nu in nl maar we moeten nog stoppen onderweg! Ik bellen kwart over 2 hoelang Want blijf maar tot half 3( ik woon er niet bij) nee gingen ze ook niet redden 3 uur ook niet.
Heb ze vriendelijk bedankt dat ze maar naar een andere pony moeten gaan kijken maar ik er niet meer ben.
Mensen zijn enorm boos nu maar het zal me voort.... Kom op tijd.
Hun vonden het normaal ze hadden zelf onlangs 2 uur moeten wachten dus vonden het raar van mijn kant ( ik kan op mijn werk toch ook niet te laat komen om vervolgens te zeggen ach doet mijn buurman ook)
Sorry even klaagmodus vanaf de andere kant (verkoper)
Marus schreef:@stalnollie oh echt verre van netjes!!!!
Als ik ver moet rijden dan spreek ik af dat ik app zodra we van huis rijden. En dat ze iig het paard vast houden tot we zijn geweestzodat we niet onderweg telefoon krijgen.
En meestal op de helft app ik nog eens.
Ohhhh ik zie echt zo’n gaaf paardje voorbij komen op mp. Prijs en reis houden me wat tegen...... 2 vos ruinen
die met bles
Dilan93 schreef:Marus schreef:@stalnollie oh echt verre van netjes!!!!
Als ik ver moet rijden dan spreek ik af dat ik app zodra we van huis rijden. En dat ze iig het paard vast houden tot we zijn geweestzodat we niet onderweg telefoon krijgen.
En meestal op de helft app ik nog eens.
Ohhhh ik zie echt zo’n gaaf paardje voorbij komen op mp. Prijs en reis houden me wat tegen...... 2 vos ruinen
die met bles
Is de prijs echt buiten wat je wil uitgeven, of hoger dan je kunt uitgeven?
En hoeveel reistijd?
Die waar ik komend weekend ga kijken staat op anderhalf uur rijden. Maar dat vind ik niet heel ver.
StalNollie schreef:Hier potentiële koper om laten draaien. Gisteren al 2 keer afspraak niet kunnen halen 4 uur afspraak 2 uur heb ik geapt ter bevestiging. Nee ze gingen het niet redden zal 6 a half 7 worden. Dus ik om 5 uur ter bevestiging weer. Geen antwoord. Bellen ze op half 8 willen komen.
Leuk maar vanmiddag tijd genoeg en je zit met avondklok!
(mensen komen van belgie en moeten ruim 2.5 uur rijden)
Vandaag dan 2 uur. Prima.
Kwart v 2 we zijn nu in nl maar we moeten nog stoppen onderweg! Ik bellen kwart over 2 hoelang Want blijf maar tot half 3( ik woon er niet bij) nee gingen ze ook niet redden 3 uur ook niet.
Heb ze vriendelijk bedankt dat ze maar naar een andere pony moeten gaan kijken maar ik er niet meer ben.
Mensen zijn enorm boos nu maar het zal me voort.... Kom op tijd.
Hun vonden het normaal ze hadden zelf onlangs 2 uur moeten wachten dus vonden het raar van mijn kant ( ik kan op mijn werk toch ook niet te laat komen om vervolgens te zeggen ach doet mijn buurman ook)
Sorry even klaagmodus vanaf de andere kant (verkoper)
November108 schreef:Moderatoropmerking:quote verwijderd
Dilan93 schreef:Je kunt altijd een afspraak maken om in het weekend te gaan kijken
Is ie daarvoor al gekocht, dan kun je het uit je hoofd zetten.
Ga je kijken en is het toch niks, idem dito.
Dan blijf je niet zitten met 'wat als'
November108 schreef:tita schreef:Ik kreeg net kort antwoord verkocht
Maar een stal genoot had ook gereageerd op dat paard en ik 2 uur na haar.
November108 welke paard welke siteModeratoropmerking:quote verwijderd