Fijn dat ze zo de tijd nemen voor krisje! Voor het vertrouwen van het paard ook beter
Sbravour ik zit momenteel ook met zadel dilemma. Ik heb mijn oude dressuurzadel erop gelegd, die ligt met een bontje eronder wel prima, maar eigenlijk voor mij te groot en heeft geen wrong. Wil dus heel graag een ander zadel met meer wrong wat uiteraard goed is voor mijn paard. Liefst het zadel wat ik hiervoor had (met paard mee verkocht) of iets wat daarop lijkt maar die kosten nieuw 2500 euro, vind ik nu gewoon zonde omdat ze nog aan alle kanten gaat groeien.
Heb mijn zadelmaker gebeld en die komt volgende week langs om te kijken wat een goede oplossing is.
En echt de aller eerste keren om te wennen aan het zadel heeft er een hele oude opgelegen. Maar daarmee zijn we niet gaan hangen en zitten etc
Bowo Gefeliciteerd! dat is wel luxe dat je gweoon elke keer een ander zadel kan uitproberen!
Kabayo nee zeker niet alleen meer slaan met de zweep, ze moeten er niet bang van zijn maar puur om even attent te maken en iets meer te kunnen corrigeren dan alleen been.
Miryam gefeliciteerd met je 1e prijs!
Murosch denk dat wel dat een beetje jonge paarden streek is haha. Zal na een paar keer wel over zijn. Of ze probeert eerst nog weer een andere hoek.
Mijn vorige paard heeft dat ook wel een tijdje gehad. Die heeft alle hoeken van de bak destijds uitgeprobeerd

Wat is het dressagepromovement?
Super dat Veroon het zo braaf deed na 2 weken vrij. Even geschrokken, gelukkig daarna zo weer door!
Ken vanmorgen even op de trailer gezet nadat ik terug was van les met de ander. Ze liep er zo op