Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
farahdiba46 schreef:Sorry, maar ik zie nergens een glanzende pony hoor, alleen maar 2 opgeblazen pony's in zeer matige conditie en dito vacht...
Fennadev schreef:Wat jammer dat Elano of zo'n eind weg komt te staan of moet verhuizen. Altijd lastig als ze zo iets last-minute melden. Ik hoop dat je een nieuw geschikt plekje vindt die zowel aan jou als aan Elano's eisen voldoen.
Hier zijn mijn foto's. Ze hebben beiden wel een grasbuik, want ze komen nu zo af en toe (ongeveer om de dag) een paar uurtjes op gras. En vooral Jorie eet zich zo vol dat hij zelfs zijn avondeten laat staan. Dus dit zijn hun maximale buiken zo ongeveer, vooral bij Jorie. Volgens mij hoeft die de hele nacht geen eten meer![]()
Ingekorte manen, nog steeds lang, maar nu netjes en natuurlijk niet schaar recht(en het mengt perfect met het zand op de achtergrond):
[ [url=m/WjEOWI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alex die besloot te gaan slapen(en dus glanst in de schaduw):
[ [url=m/dF7DQa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar helaas ik had het boeverige monster weer losgelaten en hij moest en zou met Alex kriebelen:
[ [url=m/VDle02.jpg]Afbeelding[/url] ]
En Jorie van achteren, hier zie je duidelijk dat zijn vacht zijn buik dikker laat lijken, zijn flanken zijn namelijk zomervacht.
[ [url=m/EsX43w.jpg]Afbeelding[/url] ]
puppy1128 schreef:Hmm, Elano en de rest van de paarden mag niet meer op dat stuk land staan. Lekker handig dat ze daar nu mee aankomen.
Maar ze krijgen/kopen ws nieuw land. Dat is voor mij meer dan een uur fietsen, dat ga ik niet doen hoor.
Dus miss verhuizen, dan ws wel dichterbij maarja.. Moet even kijken.