Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XUlyssesX schreef:Ik heb Hummer nu aan die vegan whey poeder. Hij eet het zo op door de slobber. Ik merk na 1 week natuurlijk nog geen verschil. Hij krijgt na het rijden alleen.
Hummer krijgt ijzers als we gaan crossen op het gras. Ik heb hoefschoenen gezien waar proppen in kunnen. Echter zoek ik eerst wat ervaringsdeskundigen die er ook mee hebben gecrost. voor dat ik zie aan schaf.
Voor het hardlopen samen heeft hij gewone hoefschoenen aan. ( ja sorry ik spoor niet ik ga hardlopen met Hummer)
xLisaa schreef:Waarschijnlijk in de wei zichzelf aangetikt..
Is idd een duur zadel ja, vind je dat niet zonde als ze verder groeit of kun je het zadel aanpassen?
xLisaa schreef:XUlyssesX schreef:Balen Lisa! toen ie los was of?
Waarschijnlijk in de wei zichzelf aangetikt ja.. Het is gelukkig wel een kleine schiefel, niet heel opvallend. Ik smeer het nu in met traumeel, maar ik ben er toch niet helemaal op gerust. Ga denk toch even aan de va vragen of er idd ook irratie van het botvlies kan zijn..
xLisaa schreef:Maar wijst kreupelheid altijd op botweefsel irritatie op de pezen of in een gewricht of kan het ook zijn dat bij het ene paard botweefsel irritatie geen kreupelheid geeft en bij het andere paard wel?
nickynicole schreef:XUlyssesX schreef:Ik heb Hummer nu aan die vegan whey poeder. Hij eet het zo op door de slobber. Ik merk na 1 week natuurlijk nog geen verschil. Hij krijgt na het rijden alleen.
Hummer krijgt ijzers als we gaan crossen op het gras. Ik heb hoefschoenen gezien waar proppen in kunnen. Echter zoek ik eerst wat ervaringsdeskundigen die er ook mee hebben gecrost. voor dat ik zie aan schaf.
Voor het hardlopen samen heeft hij gewone hoefschoenen aan. ( ja sorry ik spoor niet ik ga hardlopen met Hummer)
Mijn man loopt ook hard met Huegro op strand. Lekker door het water, is gelijk aquatraining