Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_sientje_ schreef:ik zou mijn beesie never nooit laten slachten zobiezo het dier moet dan ook nog weer helemaal naar het slachthuis toe vervoert worden met pijn en bij de dieren arts is het eventjes wachten maar dan hoeft het paard ook geen stap te verzeten!
zou het lef niej eens hebbenom erover na te denken om mn paardje naar de slacht te brengen
_sientje_ schreef:ik zou mijn beesie never nooit laten slachten zobiezo het dier moet dan ook nog weer helemaal naar het slachthuis toe vervoert worden met pijn en bij de dieren arts is het eventjes wachten maar dan hoeft het paard ook geen stap te verzeten!
zou het lef niej eens hebbenom erover na te denken om mn paardje naar de slacht te brengen
xKatleentjex schreef:_sientje_ schreef:ik zou mijn beesie never nooit laten slachten zobiezo het dier moet dan ook nog weer helemaal naar het slachthuis toe vervoert worden met pijn en bij de dieren arts is het eventjes wachten maar dan hoeft het paard ook geen stap te verzeten!
Zover ik weet verzet het paard in de trailer ook geen stap, ik heb nog niemand gehoord die zijn paard er naar toe heeft gewandeld.
BitchyWitchy schreef:Of je zoekt een stalling in de buurt van het slachthuis??
Snoevie schreef:ja dat is waar,maar je hebt in Belgie toch ook wel goede slachthuizen?