Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elisa2 schreef:Ik ben wel benieuwd, wie van jullie er dus irl eens een blauwe tong heeft gezien?
Ik heb namelijk best wel veel gezien inmiddels, van dichtbij, ook rijstijlen die ik niet prefereer. Maar heb nog nooit een blauwe tong gezien.
mce schreef:"tot dat het verzet breekt en het paard geen andere uitweg ziet dan gehoorzamen, "
dan maakt het niet zo veel meer uit wie en hoe er op een rug gehobbelt wordt, het pa/po loopt braaf zijn rondje, goed manege paard.
Thiedeman kan - imo - alleen helpen als de ruiter weet waarom deze er aan zit,
Elisa2 schreef:mce schreef:"tot dat het verzet breekt en het paard geen andere uitweg ziet dan gehoorzamen, "
dan maakt het niet zo veel meer uit wie en hoe er op een rug gehobbelt wordt, het pa/po loopt braaf zijn rondje, goed manege paard.
Thiedeman kan - imo - alleen helpen als de ruiter weet waarom deze er aan zit,
Tja, jij wenst ze liever rugpijn toe? ????
Ben benieuwd hoe jij manege paarden goed wilt houden..
Elisa2 schreef:Benzz schreef:Ik heb het wel meerdere keren gezien, maar dat komt misschien omdat ik altijd met mijn neus vooraan bij het losrijterrein sta.
En waar had het voor jouw idee het meest mee te maken? De rijstijl of wat anders?
mce schreef:al vaker discussie overgehad: betere opleiding instructie en met theorielessen de ruiters bewuster maken
ach en de rest is handhavers /stewards die hun werk zouden moeten doen
mce schreef:Benzz, weet ik als geen ander dat je niet zo maar even paard leert rijden, onder 'Goede" begeleiding kan het beter, voor pa/po,
en theorie slaat zeker wel ergens op, bewustwording heeft niets met "elite" te maken.
Veronica2 schreef:mce schreef:Benzz, weet ik als geen ander dat je niet zo maar even paard leert rijden, onder 'Goede" begeleiding kan het beter, voor pa/po,
en theorie slaat zeker wel ergens op, bewustwording heeft niets met "elite" te maken.
Je kan ook het voortouw nemen en dit zelf in de praktijk brengen, ga zelf lesgeven en doe het beter.
Elisa2 schreef:Ik ben wel benieuwd, wie van jullie er dus irl eens een blauwe tong heeft gezien?
Ik heb namelijk best wel veel gezien inmiddels, van dichtbij, ook rijstijlen die ik niet prefereer. Maar heb nog nooit een blauwe tong gezien.